Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilze
dc.contributor.authorDiabate, Artis Hasans
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-01T02:01:54Z
dc.date.available2020-02-01T02:01:54Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74135
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49716
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir aizdevumu ņēmēju attieksme pret ātro kredītu reklāmām. Bakalaura darbā tiek pētīta aizdevumu ņēmēju attieksme pret ātro kredītu reklāmām, un tas, kādi faktori aizņēmējiem ietekmē aizdevēja izvēli. Teorētiskajā daļā pētīta attieksme, attieksmes komponenti, reklāmu uztvere un patērētāju uzvedība. Pētījumā izmantota ātro kredītu ņēmēju anketēšana kā kvantitatīvā pētniecības metode un padziļinātās intervijas kā kvalitatīvā pētniecības metode. Kvalitatīvā satura analīze izmantota kā palīgmetode interviju analīzei. Iegūtie rezultāti norāda uz respondentiem saistošākajiem un pārliecinošākajiem reklāmas elementiem, noskaidroti aizdevēju izvēli ietekmējošie faktori un at-tieksmes pret aizdevēju reklāmām.
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor Thesis is attitudes of borrowers towards the advertisements of payday loans. The Bachelor’s thesis explores borrowers attitudes towards payday loan advertising and factors that influence borrower's choice of the lender. Theoretical part explores attitudes, components of attitude, advertising perceptions and consumer behaviour. Questionnaire of loan borrowers as a quantitative method and in–depth interviews as a qualitative research method are used in the study. Qualitative content analysis is used as supplementary method in interview analysis. The results indicate the most appealing and convincing elements of advertisements for the respondents, the factors influencing the choice of lenders for the borrowers and the attitudes towards the advertisements of the lenders are established.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectreklāma
dc.subjectattieksme
dc.subjectreklāmas uztvere
dc.subjectpatērētāju uzvedība
dc.subjectaizdevumu ņēmēji
dc.titleAizdevumu ņēmēju attieksme pret ātro kredītu reklāmām
dc.title.alternativeAttitudes of borrowers towards the advertisements of payday loans
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record