Show simple item record

dc.contributor.advisorKučs, Artūrs
dc.contributor.authorZviedris, Valters Rolands
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Juridiskā fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-04T02:01:33Z
dc.date.available2020-02-04T02:01:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other73882
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49765
dc.description.abstractBakalaura darba “Reklāma kā daļa no vārda brīvības un tās ierobežojumi” pamatā tiek analizētas tiesības uz vārda brīvību kopskatā ar komerciāla rakstura paziņojumiem jeb reklāmām un kā šīs tiesības tiek aizsargātas un ierobežotas. Bakalaura darba mērķis ir pētīt, vai tiesības uz vārda brīvību ir attiecināmas uz komerciāla rakstura paziņojumiem un analizēt ierobežojumus, kurus drīkst attiecināt uz vārda brīvību un komerciālu runu. Autors, iepazīstoties ar Eiropas Cilvēktiesību tiesas, Patērētāju tiesību aizsardzības centra atzinumiem un ASV Augstākās tiesas uzskatiem, vērtēs šo ierobežojumu piemērošanu, pamatotību un samērīgumu, lai noskaidrotu iespējamus problēmjautājumus saistībā ar tiesību uz vārda brīvību ierobežošanu.
dc.description.abstractThe essence of the Bachelor's thesis “Advertising as a Part of Freedom of Expression and its Restrictions” is based on the analysis of the right to freedom of expression as a whole with commercial speech or advertising and how these rights are protected and restricted. The purpose of the Bachelor's thesis is to determine whether the right to freedom of expression applies to advertising and to analyse the restrictions that may be placed on freedom of expression and commercial speech. The author, after reviewing the findings of the European Court of Human Rights, the Consumer Protection Center and the views of the US Supreme Court, will evaluate the applicability, validity and proportionality of these restrictions to clarify potential issues related to the restriction of the right to freedom of expression.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectJuridiskā zinātne
dc.subjectVārda brīvība
dc.subjectKomerciāla runa
dc.subjectCilvēktiesības
dc.subjectReklāmas ierobežojumi
dc.titleReklāma kā daļa no vārda brīvības un tās ierobežojumi
dc.title.alternativeAdvertising as a Part of Freedom of Expression and it`s Restrictions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record