• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Metodiskais darbs dabaszinātnēs pirmsskolas izglītības iestādēs

Thumbnail
View/Open
299-74120-Birjukova_Viktorija_vb18023.pdf (1.459Mb)
Author
Birjukova, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Geske, Andrejs
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darbs izstrādāts par tēmu „Metodiskais darbs dabaszinātnēs pirmsskolas izglītības iestādēs”, veikts teorētisks un empīrisks pētījums, lai noskaidrotu ieteicamākās metodes dabaszinību mācību procesa uzlabošanai pirmsskolā. Darba struktūru veido ievads, 3 nodaļas, nobeigums, literatūras un avotu saraksts, kā arī 9 pielikumi. Darba apjoms (bez pielikumiem) 77 lpp. Pirmajā nodaļā, balstoties uz literatūras analīzi, pamatota dabaszinību lielā loma pirmsskolā un izvērtētas dažādas dabaszinību mācīšanas tradīcijas. Otrajā nodaļā analizēts dabaszinību mācīšanas metodiskais darbs pirmsskolā. Trešā nodaļa veltīta veiktajam empīriskajam darbam – pedagogu aptaujas rezultātu analīzei. Nobeigumā sniegtas rekomendācijas dabaszinību mācību procesa un organizācijas uzlabošanai pirmsskolā, ieteikumi bērnu prasmju novērtēšanai. Pielikumos pievienotas pētījuma rezultātā izstrādātās bērnu sasniegumu vērtēšanas lapas un Dabaszinību gada plāns. Atslēgas vārdi: dabaszinības, dabaszinību mācību metodiskais darbs pirmsskolā, bērnu dabaszinību sasniegumu vērtēšana pirmsskolā.
 
Theoretical and empirical research has been carried out within Master Thesis on the theme “Methodological Work in Teaching Science in Preschool” to identify the recommended methods for improvement of teaching Science in preschool. The Thesis comprises Introduction, 3 chapters, Conclusion, List of references and sources, as well as 9 appendices, and covers 77 pages (without appendices). The First Chapter, based on literature analysis, substantiates the major role of Science in preschool and evaluates different science teaching traditions. The Second Chapter deals with the methodological work of teaching Science in preschool. The Third Chapter is devoted to the accomplished empirical work and presents result analysis of the educator’s survey. The Conclusion provides recommendations for improving the learning process of Science education in preschool, and suggestions for Evaluation of children's skills. The appendices include examples of an Annual Plan for Teaching Sciences and Assessment Sheets.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49804
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • 3-5 gadīgu bērnu sadarbības prasmes attīstība āra nodarbībās 

    Dedele, Leonora (Latvijas Universitāte, 2023)
    Darba autors: Leonora Dedele Darba nosaukums: 3-5 gadīgu bērnu sadarbības prasmes attīstība āra nodarbībās Zinātniskais vadītājs: Daiga Kalniņa Darba mērķis: izpētīt 3-5 gadīgu bērnu sadarbības prasmes attīstības iespējas ...
  • Ģeometrisko figūru apguve āra vidē pirmsskolas izglītības 2.posmā 

    Tauriņa, Zane (Latvijas Universitāte, 2025)
    Kvalifikācijas darba autore Zane Tauriņa, apskatījusi ģeometrisko figūru apguves iespējas āra vidē pirmsskolas izglītības 2. posmā. Šī darba ietvarā autore devusi ieskatu teorētisko atziņu kopsavilkumā par āra vides pozitīvo ...
  • Privāto un pašvaldību pirmsskolas izglītības iestāžu darbības salīdzinājums pēc PQA skalas 

    Jankovska, Inga (Latvijas Universitāte, 2015)
    Maģistra darba tēma ir “Privāto un pašvaldību pirmsskolas izglītības iestāžu darbības salīdzinājums pēc PQA skalas”. Darba mērķis salīdzināt pašvaldību un privāto pirmsskolas izglītības iestāžu darbības novērtējumus un ...

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV