Show simple item record

dc.contributor.advisorGeske, Andrejs
dc.contributor.authorBirjukova, Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-06T02:01:43Z
dc.date.available2020-02-06T02:01:43Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74120
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49804
dc.description.abstractMaģistra darbs izstrādāts par tēmu „Metodiskais darbs dabaszinātnēs pirmsskolas izglītības iestādēs”, veikts teorētisks un empīrisks pētījums, lai noskaidrotu ieteicamākās metodes dabaszinību mācību procesa uzlabošanai pirmsskolā. Darba struktūru veido ievads, 3 nodaļas, nobeigums, literatūras un avotu saraksts, kā arī 9 pielikumi. Darba apjoms (bez pielikumiem) 77 lpp. Pirmajā nodaļā, balstoties uz literatūras analīzi, pamatota dabaszinību lielā loma pirmsskolā un izvērtētas dažādas dabaszinību mācīšanas tradīcijas. Otrajā nodaļā analizēts dabaszinību mācīšanas metodiskais darbs pirmsskolā. Trešā nodaļa veltīta veiktajam empīriskajam darbam – pedagogu aptaujas rezultātu analīzei. Nobeigumā sniegtas rekomendācijas dabaszinību mācību procesa un organizācijas uzlabošanai pirmsskolā, ieteikumi bērnu prasmju novērtēšanai. Pielikumos pievienotas pētījuma rezultātā izstrādātās bērnu sasniegumu vērtēšanas lapas un Dabaszinību gada plāns. Atslēgas vārdi: dabaszinības, dabaszinību mācību metodiskais darbs pirmsskolā, bērnu dabaszinību sasniegumu vērtēšana pirmsskolā.
dc.description.abstractTheoretical and empirical research has been carried out within Master Thesis on the theme “Methodological Work in Teaching Science in Preschool” to identify the recommended methods for improvement of teaching Science in preschool. The Thesis comprises Introduction, 3 chapters, Conclusion, List of references and sources, as well as 9 appendices, and covers 77 pages (without appendices). The First Chapter, based on literature analysis, substantiates the major role of Science in preschool and evaluates different science teaching traditions. The Second Chapter deals with the methodological work of teaching Science in preschool. The Third Chapter is devoted to the accomplished empirical work and presents result analysis of the educator’s survey. The Conclusion provides recommendations for improving the learning process of Science education in preschool, and suggestions for Evaluation of children's skills. The appendices include examples of an Annual Plan for Teaching Sciences and Assessment Sheets.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectdabaszinības
dc.subjectdabaszinību mācību metodiskais darbs pirmsskolā
dc.subjectbērnu dabaszinību sasniegumu vērtēšana pirmsskolā.
dc.subjectmetodiskais darbs pirmsskolā
dc.subjectvērtēšana pirmsskolā
dc.titleMetodiskais darbs dabaszinātnēs pirmsskolas izglītības iestādēs
dc.title.alternativeMethodological Work in Teaching Science in Preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record