Browsing B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL by Subject "Facebook"
Now showing items 1-20 of 59
-
Aināra Šlesera priekšvēlēšanu komunikācija 2022. gada 14. Saeimas priekšvēlēšanas laikā, respondentu komunikācijas vērtējums
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba “Aināra Šlesera priekšvēlēšanu komunikācija 2022. gada 14. Saeimas laikā, respondentu komunikācijas vērtējums” mērķis ir izpētīt kā Ainārs Šlesers komunicē ar vēlētājiem Facebook sociālajā tīklošanas vietnē ... -
Atkarīga pašcieņa un Facebook lietošanas paradumi jauniešiem.
(Latvijas Universitāte, 2017)Pētījuma mērķis bija noskaidrot, kādas saistības pastāv starp Facebook (FB) lietošanas intensitāti, atkarīgu vietnes lietošanu, atkarīgu pašcieņu un pašcieņas līmeni. Datu ievākšanai tika izmantotas četras aptaujas: Atkarīgas ... -
Autolīzinga kompānijas AS "mogo" reklāmas kampaņu izstrāde, izmantojot Facebook reklāmas rīkus
(Latvijas Universitāte, 2017)Diplomdarba tēma ir “Autolīzinga kompānijas AS “mogo” reklāmas kampaņu izstrāde, izmantojot Facebook reklāmas rīkus”. Vadošais sociālais tīkls Facebook nodrošina plašas reklāmas izvietošanas iespējas un tā auditorijas ... -
Bankas "Citadele" sociālo tīklu Facebook, Twitter un Instagram komunikācijas analīze (2018 - 2019)
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba Bankas “Citadele” sociālo tīklu Facebook, Twitter un Instagram komunikācijas analīze (2018 – 2019) mērķis - izpētīt bankas “Citadele” mārketinga komunikāciju sociālajos tīklos, uzmanību vēršot saturam par ... -
Covid-19 krīze: valdības oficiālie vēstījumi un ministru komunikācija sociālās tīklošanās vietnē “Facebook” ārkārtējo situāciju laikā
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba “Covid-19 krīze: valdības oficiālie vēstījumi un ministru komunikācija sociālās tīklošanās vietnē “Facebook” ārkārtējo situāciju laikā” mērķis ir noskaidrot valdības locekļu vēstījumus un to atšķirības ... -
Dažādu identitāšu pārvaldīšana "Facebook" vidē: Latvijas jauniešu analīze
(Latvijas Universitāte, 2017)Maģistra darba “Dažādu identitāšu pārvaldīšana “Facebook” vidē: Latvijas jauniešu analīze” mērķis ir noskaidrot Latvijā dzīvojošo jauniešu pieeju dažādu identitāšu pārvaldīšanā “Facebook” vidē. Teorijas daļa veidota, ... -
Digitālās paaudzes sevis prezentēšana „Facebook” vietnē: dažādu kultūru pieredze
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kā atšķiras lietošanas un sevis prezentēšanas paradumi Facebook vietnē starp lietotājiem no dažādām valstīm. Darbā ietverta teorija par digitālās paaudzes teorētiskajiem raksturojumiem,par ... -
Domubiedru grupas "Facebook": suņu tēmai veltīto grupu satura un dalībnieku analīze
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba mērķis ir izanalizēt sociālā medija Facebook suņu tēmai veltīto domubiedru grupu saturu un grupu dalībniekus. Dalībniekiem ir sava virtuālā identitāte, lietošanas paradumi, kas ir mijiedarbība starp lietotāju ... -
Facebook lietošanas ietekme uz apmierinātību ar ķermeņa tēlu un kodola afektu
(Latvijas Universitāte, 2016)Maģistra darba mērķis ir noskaidrot vai Facebook lietošanai ir ietekme uz apmierinātību ar ķermeņa tēlu un kodola afektu, un, vai pastāv atšķirības starp Facebook lietošanas un neitrālu mājas lapu skatīšanās ietekmi uz ... -
"Facebook" komunikācija kā mārketinga instruments jaunu klientu piesaistei: "MyFitness" un "Lemon Gym" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darba nosaukums ir ““Facebook” komunikācija kā mārketinga instruments jaunu klientu piesaistei: “MyFitness” un “Lemon Gym” gadījums”. Darbs ir izstrādāts ar mērķi apskatīt, analizēt un salīdzināt sporta klubu ... -
Grandiozā narcisma saistība ar sociālo mediju lietošanas biežumu
(Latvijas Universitāte, 2020)Pētījuma hipotēze bija, jo augstāks grandiozais narcisisms un vēlme pēc piederības, jo biežāk tiek lietots Facebook. Pētījumā piedalījās 60 dalībnieki, vidējais vecums 28 gadi ( M = 28,85, SD = 8,46). No tiem 29 bija vīrieši ... -
Iepirkšanās un degvielas tirdzniecības pakalpojumu sniedzēju "Circle K Latvia" un "Virši-A" komunikācija sociālajā tīklā Facebook
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba tēma ir “Iepirkšanās un degvielas tirdzniecības pakalpojumu sniedzējus “Circle K Latvia” un “Virši-A” komunikācijas sociālajā tīklā Facebook”. Darba pētījuma mērķis ir izpētīt abu uzņēmumu komunikāciju ... -
Interneta mediju “Delfi” un “Tvnet” “Facebook” komentāru sadaļas vide un šo interneta mediju loma tās rediģēšanā un apsekošanā: kara Ukrainā gadījums
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba mērķis ir izpētīt interneta mediju “Delfi” un “Tvnet” “Facebook” komentāru sadaļu vidi, noskaidrojot, ar kādiem paņēmieniem interneta mediju “Delfi” un “Tvnet” darbinieki apseko sava medija “Facebook” ... -
Jauniešu informācijpratība iemaņas Facebook vietnē
(Latvijas Universitāte, 2019)Informācijpratības prasmes ir nepieciešamas ikvienam indivīdam, lai spētu droši un patstāvīgi rīkoties ar informāciju. Informāciju var meklēt dažādas vietās, tai skaitā arī Facebook, kas šobrīd arī ir viens no populārākajiem ... -
Jautājumu veidi lietotāju rokasgrāmatās tiešsaistē
(Latvijas Universitāte, 2018)Pašreizējais pētījums koncentrējas uz jautājuma veidu pētīšanu un analizēšanu Facebook un Twitter lietotāju rokasgrāmatās tiešsaistē, kuri pēc tam tiek salīdzināti starp šīm lietotāju rokasgrāmatām. Šī pētījuma mērķis ir ... -
Kafijas veikala "Es Mīlu Kafiju" mārketinga aktivitāšu "Laimē 100 Illy kafijas automātus" gadījuma analīze
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba “Kafijas veikala "Es Mīlu Kafiju" mārketinga aktivitāšu "Laimē 100 Illy kafijas automātus" gadījuma analīze” mērķis ir izpētīt un novērtēt uzņēmuma veiktās mārketinga komunikācijas aktivitātes kampaņas ... -
"KinLeaves" reklāmas aktivitātes sociālajā tīklā “Facebook” 2016. gadā
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kādas reklāmas aktivitātes uzņēmums ir veicis un noskaidrot, vai sociālajā tīklā “Facebook” ar reklāmas aktivitātēm ir iespējams sasniegt mērķauditoriju. Darbs sastāv no trīs daļām – ... -
"Kino=Citadele "reklāmas un sabiedrisko attiecību vēstījumi sociālajos medijos Twitter un Facebook : skatītāju lojalitātes saglabāšanas aspekts (2014-2015)
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba tēma ir "Kino = Citadele" reklāmas un sabiedrisko attiecību vēstījumi sociālajos medijos Twitter un Facebook: skatītāju lojalitātes saglabāšanas aspekts (2014-2015). Bakalaura darba mērķis: izpētīt un ... -
Klientu attiecību sociālās vadības ietekme uz klientu lojalitāti; sociālā tīkla Facebook piemērs
(Latvijas Universitāte, 2015)Maģistra darba “Klientu attiecību sociālās vadības ietekme uz klientu lojalitāti; sociālā tīkla Facebook piemērs” mērķis ir noteikt un analizēt faktorus, kas ietekmē lojālo klientu piesaistīšanu un noturēšanu sociālo mediju ... -
Lasītāju reakcijas uz korporatīvajā sociālajā tīklā publicētā satura elementiem
(Latvijas Universitāte, 2015)Maģistra darba mērķis ir izpētīt, kādiem “Facebook” sociālā tīkla vietnes profilā publicēto ziņu satura un formas elementiem ir statistiski nozīmīgā ietekme uz tādām lasītāju reakcijām kā ziņu “patikšana”, “pārpublicēšana” ...