Search
Now showing items 1-10 of 11
Metaforu lietojums mārketinga blogos
(Latvijas Universitāte, 2016)
Šī pētījuma mērķis bija analizēt metaforu veidus, kas ir izmantoti mārketinga blogos, noteikt to izmantošanas mērķi mārketinga blogu ierakstos un noteikt avota un mērķa domēnus, kurus var atrast identificētajās metaforās. ...
Ar veselību saistītas metaforas rakstos par ekonomiskiem jautājumiem
(Latvijas Universitāte, 2018)
Konceptuālo metaforu teorija izsaka iespējamību par universālu metaforu eksistenci dažādās valodās. Bakalaura darba mērķis bija identificēt veselības metaforas rakstos par ekonomikas jautājumiem angļu un latviešu valodā ...
Jautājumu veidi uzņēmumu mājas lapās
(Latvijas Universitāte, 2018)
Uzņēmumiem mājaslapas ir nozīmīgs komunikācijas kanāls, kas klientiem ļauj uzzināt nepieciešamo informāciju visā mājaslapā vai ‘Biežāk uzdotie jautājumi’ un ‘Palīdzība’ sadaļās, kur atrodamas atbildes uz dažādiem jautājumiem. ...
Retoriskie līdzekļi IKEA satura mārketinga tekstos
(Latvijas Universitāte, 2018)
Mūsdienu patērētāji dod priekšroku zīmoliem, kuru vērtību sistēma ir tāda pat kā šo patērētāju. Viņi atzīst par labāku individualizētu pieeju sev, izklaidējošu saturu, kurā dalīties ar saviem kontaktiem, daudz vizuālās ...
Aviokompāniju reklāmu raksturojums sociālo tīklu tīmekļa vietnēs Facebook un Twitter
(Latvijas Universitāte, 2018)
Reklāma ir profesionālā diskursa žanrs, kas tiek izmantots komunikācijai ar sabiedrību. Mūsdienās internets un sociālo tīklu tīmekļa vietnes tiek bieži izmantotas reklāmas nolūkos. Šī pētījuma mērķis bija analizēt lingvistiskās ...
Saistvārdu lietojums emuāros par komercdarbību
(Latvijas Universitāte, 2019)
Saistvārdi ir svarīgas savienošanas ierīces, kas veicina ideju loģisku sakārtošanu tekstos un rindkopās, un emuāros par komrcdarbību saskaņotības saglabāšana ir tikpat svarīga kā jebkuros citos tekstos. Darba mērķis ir ...
Īpašības vārdu lietojums produktu aprakstos pārtikas uzņēmumu interneta mājas lapās
(Latvijas Universitāte, 2019)
Šajā bakalaura darbā ir aplūkoti aprakstoši, novērtējoši īpašības vārdi, kā arī to salīdzinājuma pakāpes, kuras izmantotas produktu aprakstos pārtikas rūpniecības uzņēmumu tīmekļa vietnēs. Pētījuma mērķa sasniegšanai un ...
Laika-aspekta formu lietojums filmu recenzijās
(Latvijas Universitāte, 2020)
Recenzijas ir žanrs filmu producēšanas jomā un liels skaits recenziju katrai jaunajai filmai ir atrodams vairākos medijos un tiešsaistes platformās. Ir tikuši veikti pētījumi par stilistiskajiem aspektiem, kas veido filmu ...
Vardarbības attēlojums elektroniskajās ziņās
(Latvijas Universitāte, 2020)
Tā kā mūsdienu sabiedrībā vardarbība ir nopietna sociāla problēma, tās atspoguļojums ziņās ir svarīgs. Cilvēki vēršas pie ziņām, meklējot jaunu informāciju, un viņu viedoklis bieži veidojas ziņu iespaidā, tādējādi tas, kā ...
Apstākļi un darbības vārdu formas T.Hārdija romānā "Kāsterbridžas mērs"
(Latvijas Universitāte, 2020)
Šis pētījums tika uzsākts, ņemot vērā T.Hārdija darbu popularitātes kritumu un secīgu pieaugumu pēdējās desmitgades laikā, kā arī darbības vārdu un apstākļu nozīmi daiļliteratūrā. Pētījuma mērķis bija analizēt, kā autors ...