Search
Now showing items 1-10 of 11
Uzņēmumu SIA “Geka” un “Ornandum” komunikācijas analīze sociālajos medijos 2019. – 2020. gadā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba “Uzņēmumu SIA “GEKA” un SIA “ORNANDUM” komunikācijas analīze sociālajos medijos 2019. un 2020. gadā” mērķis ir noskaidrot, kādu saturu publicē abi uzņēmumi sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram”, kā ...
Izpratne par emocijzīmju nozīmi un to lietošanas paradumi: Latvijas jauniešu auditorijas analīze
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba “Izpratne par emocijzīmju nozīmi un to lietošanas paradumi: Latvijas jauniešu auditorijas analīze” pētījuma mērķis ir noskaidrot emocijzīmju interpretāciju un lietošanas paradumus Latvijas jauniešu auditorijā. ...
"Youtube" un "Instagram" influenceri par minimālismu: komunikācija un loma attieksmes, paradumu un uzvedības maiņā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba “Youtube” un “Instagram” influenceri par minimālismu: komunikācija un loma attieksmes, paradumu un uzvedības maiņā mērķis ir izvērtēt, vai influenceri, komunicējot caur sociālajiem medijiem, spēj ietekmēt ...
Identitātes konstruēšana un privātums sociālajā tīklā Instagram.com: Latvijas jauniešu auditorijas analīze
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir “Identitātes konstruēšana un privātums sociālajā tīklā Instagram.com: Latvijas jauniešu auditorijas analīze”. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas, kā arī ...
Integrētās mārketinga komunikācijas loma zīmola atpazīstamībā un uztverē: "Virši-A" piemērs
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir integrētās mārketinga komunikācijas loma zīmola atpazīstamībā un uztverē: “Virši-A” piemērs. Darba mērķis ir noskaidrot, vai un kā uzņēmumā “Virši-A” tiek izmantota integrētā mārketinga komunikācija ...
Lietotāju identitātes komunikācija sociālajā medijā "Clubhouse" un tā izmantojuma motivācija (2021. gada februāris–maijs)
(Latvijas Universitāte, 2021)
Maģistra darba mērķis ir noskaidrot, vai un kā sociālajā medijā “Clubhouse” komunicētas lietotāju identitātes un kāda ir lietotnes izmantojuma motivācija. Teorētiskā daļa sastāv no literatūras apkopojuma par lietojuma un ...
Zīmolu vizuālās identitātes uzturēšana to sociālo tīklu profilos: Latvijas Univeristātes un Rīgas Tehniskā universitātes piemēra analīze
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir “Zīmolu vizuālās identitātes uzturēšana to sociālo tīklu profilos: Latvijas Universitātes un Rīgas Tehniskā universitātes piemēra analīze”. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot vai, kā un ar kādu ...
Manipulācijas tehniku izmantošana Covid-19 dezinformācijas izplatīšanā: Facebook lapu piemērs
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darbs „Manipulācijas tehniku izmantošana COVID-19 dezinformācijas izplatīšanā: Facebook lapu piemērs” ir izstrādāts ar mērķi izpētīt, ar kādiem manipulatīvajiem līdzekļiem visbiežāk tiek izplatīta COVID-19 ...
Zīmolu “MAD house sushi” un “Sushibars.lv” mārketinga komunikācijas analīze sociālajos tīklos “Instagram” un “Facebook”
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba “Zīmolu “MAD house sushi” un “Sushibars.lv” mārketinga komunikācijas analīze sociālajos tīklos “Instagram” un “Facebook”” mērķis ir noskaidrot, kā uzņēmumi komunicē ar klientiem sociālajos tīklos “Instagram” ...
Sociālo mediju izmantošana mazo zīmolu atpazīstamības veidošanā : “Mija”, “Dzīvotne”, “Wrap It” gadījumu analīze
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir sociālo mediju izmantošana mazo zīmolu atpazīstamības veidošanā: “Mija”, “Dzīvotne”, “Wrap it” gadījumu analīze. Pētnieciskā problēma ir saistāma ar to, ka uzņēmumi “Mija”, “Dzīvotne”, “Wrap it” ir ...