Show simple item record

dc.contributor.advisorBirziņa, Rita
dc.contributor.authorKabakova, Elīza
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:06:59Z
dc.date.available2020-06-30T01:06:59Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77469
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50681
dc.description.abstractDarba mērķis ir izpētīt, kā, izmantojot dažādas lasīšanas stratēģijas darbā ar tekstu bioloģijas mācību procesā, tiek pilnveidota skolēnu lasītprasme. Mērķa sasniegšanai veikta zinātniskā literatūras analīze un empīrisks pētījums. Pētījumā veikta jaunā 7. klases bioloģijas mācību satura kontentanalīze. Izstrādāti un aprobēti uzdevumi lasītprasmes pilnveidošanai bioloģijā, veikta skolēnu anketēšana. Pētījuma rezultātā noskaidrots, ka dažādu lasīšanas stratēģiju izmantošana bioloģijas mācību procesā palīdz skolēniem pilnveidot lasītprasmes līmeni, kas pilnveido bioloģijas mācību priekšmeta apguvi.
dc.description.abstractThe purpose of the thesis to explore how student reading skills are improved through different reading strategies in the biology learning process. It is essential to analyse scientific literature and accomplish empirical research to reach the purpose. Constable analysis performed in the new biology teaching content of Class 7. Developed and verified challenges for improving reading skills in biology. The study shows that the use of different reading strategies in the biology learning process helps students to improve reading literacy levels, which enhances the learning of biological learning.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectlasītprasme
dc.subjectkompetence
dc.subjectdabaszinātniskā izpratība
dc.subjectstratēģijas
dc.titleDarbs ar tekstu skolēnu lasītprasmes pilnveidei bioloģijas apguvē
dc.title.alternativeWorking with Text for Development of Students Reading in Biology
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record