Formatīvā vērtēšana matemātikā 5.klasē
Автор
Juhnēviča, Aleksandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbā “Formatīvā vērtēšana matemātikā 5.klasē” tiek noskaidrots, kā formatīva vērtēšana stundās var palīdzēt skolēniem gūt informāciju par savu mācību procesu, lai uzlabotu sniegumu summatīvā vērtēšanā. Praktiskajā daļā un pielikumā darba autors piedāvā izstrādātus formālas formatīvas vērtēšanas darbus un noslēguma darbu viena temata ietvaros. Bakalaura darba praktisko daļu ieteicams izmantot pamatskolas skolotāju sagatavošanā. The bachelor thesis “Formative Assessment of Mathematics in the 5th Grade” investigates how the formative assessment may help pupils to acquire information about their study process during the lessons with the aim to improve the results of the summative assessment. In the practical part and in the appendix, the author elaborates and presents the tasks of the formal formative assessment and the final test within one topic. The practical part of the bachelor thesis is advisable to be implemented in the training of primary school teachers.