Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Anda
dc.contributor.authorAndersone, Beāte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:09:15Z
dc.date.available2020-06-30T01:09:15Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76332
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50929
dc.description.abstractMaģistra darbā tēma ir “Beziepakojuma veikalu zīmola veidošana un attīstība Latvijas tirgū”. Darbā par svarīgu tiek uzskatīta zīmolvedības izzināšana, kā arī veiksmīga zīmola darbības attīstība. Mērķis ir, pamatojoties uz zīmola veidošanas teorētisko izpratni, izvērtēt beziepakojuma veikalu zīmola novērojumus un izstrādāt priekšlikumus beziepakojuma veikalu zīmolu pilnveidošanai un attīstībai nākotnē Latvijas tirgū. Par galvenajiem maģistra darba uzdevumiem tika izvirzīta beziepakojuma veikala zīmola darbības raksturošana Latvijas tirgū, analizējot zīmola kapitāla būtību un to salīdzināšana ar Eiropas tirgu, kā arī noskaidrot patērētāju auditorijas vērtējumu par beziepakojuma veikalu zīmoliem. Maģistra darbs sastāv no 3 nodaļām. Darba apjoms ir 95 lapaspuses, 9 tabulas, 40 attēli, 9 pielikumi, Izmantoti 107 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe topic of the master's thesis is "Branding and development of unpacked stores in the Latvian market". In the work, the study of brand management is considered important, as well as the successful development of brand operations. The aim is, based on the theoretical understanding of branding, to evaluate the observations of the unpacked store brand and to develop proposals for the future improvement and development of the unpacked store brand in the Latvian market. The main tasks of the master's thesis were to describe the operation of the unpacked store brand in the Latvian market, analyzing the nature of the brand's capital and comparing them with the European market, as well as to find out the consumer audience's assessment of unpacked store brands. Master's thesis consists of 3 chapters. Thesis consists of 95 pages, 9 tables, 40 figures, 9 appendices, 107 references.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectzīmols
dc.subjectzīmola veidošana
dc.subjectzīmola attīstība
dc.subjectbeziepakojuma veikala zīmols
dc.titleBeziepkojuma veikalu zīmola veidošana un attīstība Latvijas tirgū.
dc.title.alternativeBrand creation and development of unpacked stores in the Latvian market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record