Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorMaskovska, Kima
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:14:22Z
dc.date.available2020-06-30T01:14:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other78128
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51437
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir: “Latvijas Bankas komunikācija ar jauniešu auditoriju”. Darbā tiek noskaidrots, kas ir komunikācija, sabiedriskās attiecības, jauniešu auditorija. Izmantota tiek Grunig teorija. Darbā secināts, ka Latvijas Banka, komunikācijai ar jauniešiem, izmanto plašu instrumentu klāstu. Daļēji tie atbilst jauniešu auditorijas prasībām un vēlmēm, atsverot sociālos medijus un bankas mājaslapas. Puse jauniešu auditorijas banku zina, un daļa izprot tās funkcijas, savukārt, otra puse ar banku vai tās komunikāciju nekad nav saskarusies. Banku vērtē pozitīvi, tās komunikāciju mazāk – atkarībā no tēmas sarežģītības pakāpes, jo to neizprot. Paralēles savelkamas ar zemu ekonomikas zināšanu līmeni. Atslēgas vārdi: ORGANIZĀCIJU KOMUNIKĀCIJA, SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS, JAUNIEŠU AUDITORIJA, IZPRATNE, INFORMĒTĪBA
dc.description.abstractANOTATION The subject of bachelor’s thesis is: “Communication of the Bank of Latvia with youth audience”. In the thesis it is clarified what is communication, public relations, youth audience, awareness and understanding. The thesis concludes that the Bank of Latvia uses many communication tools for youth audience. Partly these communication tools are in line with the expectations of youth’s audiences. Half of the them know the Bank of Latvia - part of them understand its functions. The other side has never come into contact with the bank or its communications. The bank is viewed positively, its communications less, depending on the complexity of the subject. Parallels can be drawn up with the low levels of economic knowledge. Key words: ORGANIZATION COMMUNICATION, PUBLIC RELATIONS, YOUTH AUDIENCE, AWARENESS, UNDERSTANDING
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectOrganizāciju komunikācija
dc.subjectSabiedriskās attiecības
dc.subjectJauniešu auditorija
dc.subjectIzpratne
dc.subjectInformētība
dc.titleLatvijas Bankas komunikācija ar jauniešu auditoriju
dc.title.alternativeCommunication of the Bank of Latvia with youth audience
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record