Pilsētas mārketings: Jūrmalas pilsētas piemērs
Author
Ūdre, Gabriela
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Pilsētas mārketings: Jūrmalas pilsētas piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot, kā mārketingu realizē Jūrmalas pilsēta un vai tas sasniedz mērķauditoriju. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, metodoloģijas un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā ir aprakstīta teorija par vietas un pilsētas zīmolu, pilsētas mārketingu un mārketinga komunikāciju, pilsētas mārketinga stratēģiju un tūrisma mārketingu. Pētījumā izmantotas 3 pētniecības metodes – sekundāro datu analīze, daļēji strukturēta intervija un anketēšana. Apkopojot ekspertu viedokļus un anketas rezultātus, tika secināts, ka Jūrmalas pilsētas mārketings sasniedz savu mērķauditoriju un veiksmīgi nodod mārketinga vēstījumu par pilsētas zīmolu un vārdu un to ietverto identitāti. Atslēgas vārdi: pilsēta, pilsētas zīmols, pilsētas mārketings, pilsētas mārketinga komunikācija, pilsētas mārketinga stratēģija, Jūrmala. The theme of this bachelor Thesis is “City marketing: Jurmala city example”. The aim of this paper is to research how marketing is implemented by Jurmala city and whether it reaches the target audience. The paper consists of three main parts – theoretical part, methodology and empirical part. Theorethical part includes theory about place and city branding, city marketing and marketing communication, city marketing strategy and tourism marketing. Three different types of methodology have been identified and used – secondary data analysis, expert interview and questionnaire. Summarizing the views of the experts and the results of the questionnaire, it was concluded that the marketing of Jurmala city reaches its target audience and successfully conveys the marketing message about the brand and name of the city and the set of identity contained in it. Keywords: city, city brand, city marketing, city marketing communication, city marketing strategy, Jurmala.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Pilsētas mārketings: Ventspils pilsētas piemērs
Driba, Sarmīte (Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba tēma ir „Pilsētas mārketings: Ventspils pilsētas piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot, kādas mārketinga aktivitātes Ventspils pilsēta pielieto un vai tās sasniedz mērķauditoriju. Darbs sastāv no teorētiskās, ... -
Pilsētas publiskās telpas attīstības iespējas: Cēsu pilsētas piemērs
Trapenciere, Dita (Latvijas Universitāte, 2010)Maģistra darba mērķis ir izstrādāt publiskās telpas attīstības priekšlikumu Cēsu pilsētai. Līdz šim publiskā telpas analīzei un plānošanai pilsētplānošanas kontekstā tiek pievērsta maza uzmanība. Kopš Latvijas neatkarības ... -
Reģionālā un pilsētas identitāte Baltijas jūras reģiona pilsētās
Feldberga, Elīna (Latvijas Universitāte, 2015)Šī maģistra darba nosaukums ir „Reģionālā un pilsētas identitāte Baltijas jūras reģiona pilsētās”. Darbs tiek fokusēts uz Baltijas jūras reģiona lielākajām un nozīmīgākajām pilsētām, pamatā izvēloties piejūras pilsētas. ...