Now showing items 1-3 of 3

    • Reālās dzīves objektu atrašanās vietu noteikšana 

      Vekmanis, Modris (Latvijas Universitāte, 2016)
      Darba mērķis ir izpētīt kā ar tehnoloģiju palīdzību reālā laikā var uzraudzīt dažādu reālās dzīves objektu atrašanās vietas, piemēram, automašīnas, bērna vai kustībā esoša slēpotāja atrašanās vietu. Darba uzdevumi ir izpētīt ...
    • Reāllaika stratēģijas spēļu mākslīgā intelekta aģentu izstrāde 

      Vekmanis, Modris (Latvijas Universitāte, 2014)
      Bakalaura darbā tiek pētīta reāllaika stratēģijas spēļu spēlēšanas problēma. Tiek apkopota informācija par to, kādas zināšanas un tehnikas ir nepieciešamas, lai izveidotu mākslīgā intelekta aģentu, kas varētu spēlēt cilvēka ...
    • Vairāklietotāju reāllaika tīkla spēle 

      Vekmanis, Modris (Latvijas Universitāte, 2012)
      Šī darba mērķis ir aprakstīt reāllaika tīkla spēļu dzinēja arhitektūras un funkcionalitātes izveidi. Attīstoties tehnoloģijām, datorspēļu izstrādes prasības un sarežģītība tikai un vienīgi aug. Lai datorspēļu izstrādātāji ...