Browsing Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses by Subject "Mārketings"
Now showing items 1-20 of 35
-
Akciju sabiedrības “Kesko Senukai Latvia” attīstības iespējas Latvijas tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba tēma ir “Akciju sabiedrības “Kesko Senukai Latvia” attīstības iespējas Latvijas tirgū”. Galvenā problēma ir tāda, ka uzņēmuma pēdējos gados ir strādājis ar zaudējumiem, un ilgtermiņā nerisinot šo problēmu, ... -
Digitālā mārketinga ietekme uzņēmumā
(Latvijas Universitāte, 2017)Diplomdarba mērķis ir saprast digitālā mārketinga ietekmi uzņēmumā “Moller Auto Rīga”, izvērtēt kāda ir digitālā mārketinga tirgus situācija un tendences, kā arī izveidot digitālā mārketinga stratēģiju gadam. Diplomdarbs ... -
E-komercijas attistība mazumtirdzniecības uzņēmumā SIA "Jānis Roze".
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura tēma ir E-komercijas attīstība uzņēmumā “Jānis Roze”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz e-komercijas attīstības tendencēm Latvijā, izstrādāt ieteikumus e-komercijas veicināšanai grāmatu , kanceleju un ... -
Efektīvas interneta mārketinga stratēģijas tiešsaistes uzņēmumiem.
(Latvijas Universitāte, 2021)Pētījuma mērķis Pamatojoties uz zinātniskām publikācijām, avotiem un praktiskas daļas rezultātiem, identificēt visefektīvākās tiešsaistes reklāmas stratēģijas un metodes tiešsaistes uzņēmumos. Pētījuma metodes raksturojums ... -
Iekšējās vides analīze uzņēmumā AS “Lazdonas piensaimnieks”.
(Latvijas Universitāte, 2019)Kvalifikācijas darba tēma ir „Iekšējās vides analīze uzņēmumā . Darba mērķis ir balstoties uz teoriju izvērtēt un izanalizēt uzņēmuma AS,, Lazdonas piensaimnieks’’ iekšējas vides faktorus un izstrādāt priekšlikumus iekšējās ... -
Integrētas pasūtījumu vietnes prototipa izveide tūrisma aģentūrai "Sofiture"
(Latvijas Universitāte, 2022)Mana bakalaura darba mērķis ir izveidot prototipu jaunai integrētai vietnei tūrisma aģentūrai “Sofitūre”, kas atvieglos un uzlabos tās darba efektivitāti un piesaistīs jaunus klientus. Tā ka šīs ir jauns projekts, jaunai ... -
Izglītības mārketinga iespēju izpēte Gulbenes novada valsts ģimnāzijas mērķtiecīgas attīstības nodrošināšanai
(Latvijas Universitāte, 2018)Simonas Sniķes izstrādātā maģistra darba tēma - Izglītības mārketinga iespēju izpēte Gulbenes novada valsts ģimnāzijas mērķtiecīgas attīstības nodrošināšanai. Pētījuma mērķis: izstrādāt mārketinga plānu Gulbenes novada ... -
Konkurētspējas analīze un mārketinga vides pilnveidošanas iespējas Alūksnes Kultūras centrā
(Latvijas Universitāte, 2017)Tēmu autore izvēlējās, lai izpētītu Alūksnes Kultūras centra konkurentus un tā mārketinga vidi. Autore lielu uzmanību veltīs mārketinga videi un tā pilnveidošanas iespējām. Kvalifikācijas darba mērķis: Analizēt konkurētspēju ... -
Latvijas Basketbola savienības īstenoto mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas.
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba tēma ir Latvijas Basketbola savienības īstenoto mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas. Bakalaura tēma ir aktuāla, jo Latvijas Basketbola savienība cīnās par savu un to pārstāvošo spēlētāju, kā ... -
Mārketinga darbības izvērtējums un pilnveidošanas iespējas SIA “Kārumiņš G.R.”.
(Latvijas Universitāte, 2018)Kvalifikācijas darba tēma – „Mārketinga darbības izvērtējums un pilnveidošanas iespējas SIA „Kārumiņš G. R.”. Kvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā apzinātas Latvijas un ārvalstu ... -
Mārketinga komunikācija uzņēmumā SIA “ TILI S”.
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba tēma ir “ Mārketinga komunikācijas uzņēmumā SIA “ TILI S “. Darba mērķis ir izpētīt SIA “ TILI S” mārketinga komunikācijas un izstrādāt un sniegt priekšlikumus priekš turpmākajām marketinga aktivitātēm. ... -
Mārketinga komunikācijas analīze uzņēmumā SIA "ARKO EL".
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba tēma ir “mārketinga komunikāciju analīze uzņēmumā SIA “ARKO EL” Darba mērķis ir analizēt SIA “ARKO EL” mārketinga darbību, pamatojoties uz apkopoto teorijas daļas informāciju, kā arī balstoties uz veiktajiem ... -
Mārketinga komunikācijas efektivitāte dabīgās kosmētikas tirgū Latvijā.
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikacijas efektivitāte dabīgās kosmētikas tirgū Latvijā”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga komunikācijas efektivitāti, kā arī ... -
Mārketinga komunikācijas un to nozīme būvmateriālu veikalu darbībā.
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba “Mārketinga komunikācijas un to nozīme būvmateriālu veikalu darbībā” mērķis ir izpētīt SIA “BVP” mārketinga komunikāciju izmantošanas pieredzi un izstrādāt priekšlikumus mārketinga komunikāciju attīstībai. ... -
Mārketinga komunikāciju nozīme un pilnveidošanas iespējas mazumtirdzniecības uzņēmumā SIA “DC Road”
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba autore: Inga Trofīmova. Izvēlētā bakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikāciju nozīme un pilnveidošanas iespējas mazumtirdzniecības uzņēmumā SIA DC Road”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt mārketinga ... -
Mārketinga pasākumi un to pilnveidošanas iespējas zvērinātu advokātu birojā "Supremia"
(Latvijas Universitāte, 2018)Darba autore ir Kristīne Rezčikova, darba temats ir Mārketinga pasākumi un to pilnveidošanas iespējas zvērinātu advokātu birojā Supremia. Darba mērķis ir mārketinga plāna izstrāde zvērinātu advokātu birojam Supremia darbības ... -
Mārketinga pasākumu pilnveidošanas iespējas SIA DOLO uzņēmumā
(Latvijas Universitāte, 2017)Kvalifikācijas darba mērķis: noskaidrot, kas būtu jādara, lai pastāvīgie klienti nepazustu, retie klienti būtu biežāki, un tie, kas vēl nav klienti par tādiem kļūtu. Pētījuma mērķa sasniegšanai izvirzīti uzdevumi: •Noskaidrot ... -
Mārketinga pilnveidošanas iespējas SIA „Firma Madara 89” veikalu tīklā "top!".
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba tēma ir Mārketinga pilnveidošanas iespējas SIA „Firma Madara 89” veikalu tīklā "top!". Darbā ir pētīta mārketinga pilnveidošanas iespēja starptautiska uzņēmuma kontekstā. Lai darba izstrāde būtu veiksmīga ... -
Mārketinga rīka-sociālie mēdiji analīze.
(Latvijas Universitāte, 2020)Autora bakalaura darba tēma ir mārketinga rīka - sociālie mēdiji analīze. Sociālo mēdiju popularitāte un interneta lietotāju skaits pēdējajos gados ir audzis ļoti strauji. Tas ir noticis pateicoties straujajai tehnoloģiskajai ... -
Mārketinga vides pilnveidošanas iespējas Viļakas novada Žīguru pagastā
(Latvijas Universitāte, 2017)Pētījuma mērķis: pētīt un novērtēt Žīguru pagasta mārketinga kompleksa elementus un to pilnveidošanas iespējas; Pētījuma uzdevumi: 1.Pētīt un analizēt literatūras un informatīvos avotus un normatīvos aktus par mārketinga ...