Now showing items 1-3 of 3

    • Digitālā mārketinga izmantošanas iespējas azartspēļu industrijā. 

      Sila, Sintija (Latvijas Universitāte, 2021)
      Maģistra darba “Digitālā mārketinga izmantošanas iespējas azartspēļu industrijā” mērķis ir identificēt galvenās digitālā mārketinga iespējas, ko var izmantot azartspēļu izstrādes uzņēmumā. Darba noslēgumā tiks apkopoti ...
    • E-komercijas ietekme uz patērētāju lēmumu pieņemšanas procesu digitālajā vidē 

      Ozoliņš, Harijs (Latvijas Universitāte, 2024)
      Bakalaura darba temats ir “E-komercijas ietekme uz patērētāju lēmumu pieņemšanas procesu digitālajā vidē”. Darba mērķis ir izpētīt patērētāju uzvedību iegādājoties preces digitālajā vidē. Tajā tiek analizēti e-komercijas ...
    • Spēļu elementi kā darba motivētājs digitālajā vidē. 

      Leduskrasts, Andris (Latvijas Universitāte, 2018)
      Digitālā darba vide ir arvien aktuālāks koncepts biznesa vidē. Darba veikšanai digitālā vidē ir raksturīgas jaunas vadības problēmas, piemēram, atšķirības motivācijas iespējās. Spēļu elementi jau ilgāku laiku tiek izmantoti ...