Now showing items 1-4 of 4

    • Cilvēka cieņas aizsardzība sociāli atbildīgā valstī 

      Pūga, Agnese (Latvijas Universitāte, 2021)
      Diemžēl nav vienprātīgi secināts ne cilvēka cieņas koncepta saistošais raksturs, ne tā saturs. Arī sociālo tiesību normas, tai skaitā izglītības jomā, valsts bieži uztver vien kā deklaratīvas. Darba mērķis ir noskaidrot ...
    • Tiesības uz izglītību un izglītības ieguves valoda 

      Grinevica, Samanta Paula (Latvijas Universitāte, 2024)
      Tiesības uz izglītību šaurākā nozīmē piešķir indivīdam tiesības uz izglītības pieejamību, kvalitatīvu izglītību un iemāca cieņu pret pārējām cilvēktiesībām, kuras bez izglītības indivīdam būtu ierobežotas. Izglītība ir ...
    • Valsts loma personas socializācijā izglītības regulējuma kontekstā 

      Aizupe, Ieva (Latvijas Universitāte, 2020)
      Socializācija ir process, kas noris visu cilvēka dzīves laiku, taču vissvarīgākais posms socializācijā ir sākot no agrīnas bērnības līdz pusaudžu vecumam, proti, laiks, ko bērns pavada izglītības iestādēs. Mūsdienās, ...
    • Vienlīdzīgas attieksmes nodrošināšana izglītības iestāžu klientiem ar funkcionēšanas ierobežojumiem 

      Augšpule, Gija (Latvijas Universitāte, 2024)
      Maģistra darba tēma “Vienlīdzīgas attieksmes nodrošināšana izglītības iestāžu klientiem ar funkcionēšanas ierobežojumiem” ietvaros veiktās izpētes rezultātā, darba autore konstatē, ka ir nepieciešams meklēt risinājumus, ...