Browsing Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses by Subject "uztvere"
Now showing items 1-18 of 18
-
Atmiņas un uztveres analīze mentālajās kartēs: LU SZF gadījums
(Latvijas Universitāte, 2016)Maģistra darbā „Atmiņas un uztveres analīze mentālajās kartēs: LU SZF gadījums” pētīta telpas uztvere un socio- emocionālais telpas vērtējums, kā teorētisko pamatu izmantojot R. Goledža telpisko enkurpunktu teoriju un ... -
Ātro kredītu pakalpojumu sniedzēju ietekmēšanas paņēmienu pielietojums reklāmas klipos un to uztvere auditorijā
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darbā tiek pētīts ātro kredītu pakalpojumu sniedzēju ietekmēšanas paņēmienu pielietojums reklāmas klipos un tas, kā to uztver auditorija. Teorētiskais pamats balstīts uz cilvēka uztveri, trīs attieksmes komponentiem: ... -
Bibliotekāra tēls filmās
(Latvijas Universitāte, 2016)Bibliotekāra profesija tiek saistīta ar dažādiem stereotipiem, priekšstatiem un aizspriedumiem. Bakalaura darbā “Bibliotekāra tēls filmās” sniegts ieskats profesijas vēsturē un tās attīstībā, bibliotekārajos stereotipos ... -
Digitālie imigranti un digitālie rezidenti: uztveres un zināšanu apgūšanas preferences un to ietekmējošie faktori
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba “Digitālie imigranti un digitālie rezidenti: uztveres un zināšanu apgūšanas preferences un to ietekmējošie faktori” mērķis ir noskaidrot digitālo imigrantu un digitālo rezidentu kopu piederīgo īpatnības un ... -
"Dove Real beauty” kampaņas semiotiskā un auditorijas analīze (2004 - 2014)
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba tēma ir ”Dove Real beauty” kampaņas semiotiskā un auditorijas analīze (2004 – 2014).” Šī bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir naratīva struktūra, kādas zīmes un elementi tajā parādās un kāds ir ... -
Filmas "Paradīze 89" naratīva analīze un filmas vēstījums auditorijā
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba ‘’Filmas ‘’Paradīze 89’’ naratīva analīze un filmas vēstījums auditorijā’’ galvenais mērķis ir noskaidrot un izanalizēt spēlfilmas ‘’Paradīze 89’’ pamatideju, filmas vēstījumu un struktūru. Pētījuma gaitā ... -
Logotipu semiotiskā analīze un auditorijas uztveres pētījums. 2018. gada Latvijas mīlētāko zīmolu topa piemērs
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura tēma ir “Logotipu semiotiskā analīze un auditorijas uztveres pētījums. 2018. gada Latvijas mīlētāko zīmolu topa piemērs”. Darbā gaitā tika atlasīti 50 zīmolu logotipi, kuriem tika veikta semiotiskā analīze, kā ... -
Metaforas Delfi.lv, lsm.lv un tvnet.lv sporta ziņu virsrakstos
(Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba tēma- “ Metaforas Delfi.lv, Lsm.lv un Tvnet.lv sporta ziņu virsrakstos.” Darba mērķis ir veikt interneta ziņu portālu delfi.lv, tvnet.lv un lsm.lv izpēti un analīzi, nosakot kādas metaforas atrodamas sporta ... -
Pilsētas tēls LTV1 raidījumā "Adreses" un tā auditorijas uztverē
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba “Pilsētas tēls LTV1 raidījumā “Adreses” un tā auditorijas uztverē” mērķis ir noskaidrot, kādu tēlu par pilsētu ir izveidojuši raidījuma “Adreses” veidotāji un kādu to uztver auditorija. Darbā uzdotie pētījuma ... -
Psiholoģiskās ietekmēšanas paņēmienu izmantošana seriālā "Mr. Robot", to ietekme uz uzvedību un uztveri dažādās auditorijās
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba “Psiholoģiskās ietekmēšanas paņēmienu izmantošana seriālā “Mr. Robot”, to ietekme uz uzvedību un uztveri dažādās auditorijās” mērķis ir noskaidrot, vai un ar kādiem paņēmieniem seriāls “Mr. Robot” ietekmē ... -
Sieviešu lomas uztvere mežsaimniecības nozarē Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba tēma ir “Sieviešu lomas uztvere mežsaimniecības nozarē Latvija”. Darba mērķis ir izmantojot studējošo un strādājošo sieviešu pieredzes stāstus noskaidrot, kā veidojas sieviešu pieredzes lomas uztvere ... -
Sieviešu un vīriešu interpretāciju salīdzinājums par seriālā Big Little Lies attēloto vardarbību
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba tēma ir “Sieviešu un vīriešu interpretāciju salīdzinājums par seriālā Big Little Lies attēloto vardarbību”. Šāda pētījuma mērķis ir izpētīt, kādas atšķirības pastāv starp sieviešu un vīriešu interpretācijām, ... -
Sociālās reklāmas vēstījumu ietekme uz auditoriju: Somijas pretsmēķēšanas vēstījumu analīze
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba “Sociālās reklāmas vēstījumu ietekme uz auditoriju: Somijas pretsmēķēšanas vēstījumu analīze” mērķis ir noskaidrot vai reklāmās ievietotais vēstījums ietekmē auditoriju un kā šo ziņojumu atceras. Kā darba ... -
TV raidījuma “Atslēgas” loma nacionālās identitātes un sociālās atmiņas veidošanā
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darba “TV raidījuma “Atslēgas” loma nacionālās identitātes un sociālās atmiņas veidošanā” mērķis izpētīt dažādu vecuma grupu nostāju pret raidījumu “Atslēgas” un tā lomu nacionālās identitātes un sociālas atmiņas ... -
VAS “Latvijas dzelzceļš” sociālās reklāmas kampaņas “Paliec vesels. Viens vesels” uztvere jauniešu auditorijā
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba tēma ir “VAS “Latvijas dzelzceļš” sociālās reklāmas kampaņas “Paliec vesels. Viens vesels” uztvere jauniešu auditorijā”. Pētījuma problēma - VAS „Latvijas dzelzceļš” regulāri rīko dažādas sociālās reklāmas ... -
Verbālo, vizuālo un multimodālo metaforu interpretācija reklāmās Latvijas sieviešu žurnālos: semiotiskā un auditorijas analīze
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba nosaukums ir “Verbālo, vizuālo un multimodālo metaforu interpretācija reklāmās Latvijas sieviešu žurnālos: semiotiskā un auditorijas analīze”, kura ietvaros tiek atlasītas un pētītas metaforu saturošas ... -
Zīmola "Laima" reklāmu semiotiskā analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba tēma ir zīmola „Laima” televīzijas reklāmu semiotiskā analīze. Darbā aplūkota problēma, kā reklāma iedarbojas uz auditoriju un cik liela nozīme ir reklāmas vizuālajai komunikācijai. Darba pētnieciskās ... -
Zīmola TONIGHT atpazīstamība un uztvere jauniešu auditorijā
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba “Zīmola TONIGHT atpazīstamība un uztvere jauniešu auditorijā” mērķis ir izpētīt zīmola TONIGHT atpazīstamību un zīmola vadītājas Ievas Cipruses radīto tekstu uztveri jauniešu auditorijā. Darba teorētiskais ...