Browsing Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses by Author "Raita, Līva"
Now showing items 1-4 of 4
-
Latvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīze
Zauere, Vita (Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba tēma ir “Latvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīze”. Pētījumā izvirzītā hipotēze – viesnīcas, kas veido aktīvu komunikāciju sociālajos medijos, Latvijas ... -
Sociālā identitāte ekspertu un ikdienas mākslas pieredzē un komunikācijā
Raita, Līva (Latvijas Universitāte, 2014)Maģistra darbā pētītas sociālās identitātes un mākslas pieredzes, komunikācijas attiecības. Ikdienā mākslas pieredze veidojas indivīda mijiedarbībā ar vidi, ārējiem resursiem. Maģistra darbā mākslas kognīcijas procesi ... -
Sporta preču zīmolu komunikācijas vērtējums sociālo mediju lietotāju auditorijā: "Nike", "Adidas", "Puma" gadījums
Mačane, Ieva (Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba „Sporta preču zīmolu komunikācijas vērtējums sociālo mediju lietotāju auditorijā: „Nike”, „Adidas”, „Puma” gadījums” mērķis ir noskaidrot un analizēt zīmolu komunikācijas paradumus un nozīmi, kā arī novērtēt ... -
Zīmola "Laima" reklāmu semiotiskā analīze
Berģe, Elza (Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba tēma ir zīmola „Laima” televīzijas reklāmu semiotiskā analīze. Darbā aplūkota problēma, kā reklāma iedarbojas uz auditoriju un cik liela nozīme ir reklāmas vizuālajai komunikācijai. Darba pētnieciskās ...