Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Inese
dc.contributor.authorGaile, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-03T02:01:15Z
dc.date.available2020-12-03T02:01:15Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other78786
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/52950
dc.description.abstractSociālie mediji ir pārveidojuši indivīdu mijiedarbību un komunikāciju visā pasaulē, tādējādi ietekmējot arī uzņēmējdarbību. Pieaugot to popularitātei un lietojumam, attiecīgi reaģē piedāvājums un attīstās ar tiem saistīti pakalpojumi un jaunas profesijas. Darbs iekļauj arī sociālo mediju lomu starptautiskajā tūrismā, kas, autores prāt, ir ļoti nozīmīga nozare un izteikti tiek pakļauta sociālo mediju ietekmei. Pētījuma mērķis ir izpētīt pasaulē populāru sociālo mediju ietekmi uz patērētāju uzvedību, reklāmu industriju un uzņēmējdarbību, ņemot vērā lietotāju paaudzes. Kā arī ar anketu un interviju palīdzību pārbaudīt, vai pasaules sociālo mediju radītās tendences ir saskatāmas arī Latvijā. Rezultātā tika noskaidrots, ka sociālie mediji atvieglo starptautiskās darbības uzsākšanu un norisi, iespaido patērētājus un rada jaunas mārketinga tendences.
dc.description.abstractSocial media has transformed the way individuals interact and communicate around the world, affecting business as well. As their popularity and use increase, so does the supply, related services and new professions. Research includes also the role of social media in international tourism, which, according to the author, is a very important industry and is strongly exposed to the influence of social media. The aim of the study is to investigate the impact of popular social media on consumer behavior, the advertising industry and business, taking into account generations of users. And with the help of questionnaires and interviews to check whether the world social media tendencies are applied in Latvia. As a result, it was found that social media facilitates the start-up and operation of international activities, affects consumers and creates new marketing trends.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectstarptautiskā uzņēmējdarbība
dc.subjectinfluenceru mārketings
dc.subjectstarptautiskais tūrisms
dc.titleSociālo mediju loma starptautiskajā uzņēmējdarbībā
dc.title.alternativeSocial media role in international business
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record