Reklāmas ietekme uz SIA „FESTIVAL” patērētāju un tās pilnveides iespējas.
Author
Orlovs, Kristians Dans
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Kristians Dans Orlovs. Kvalifikācijas darbs: „Reklāmas ietekme uz SIA „FESTIVAL” patērētāju un tās pilnveides iespējas. Tēmas aktualitāte saistīta ar patērētāju uzvedības paradumiem, kas saistās ar veidu, kā tiek meklēta informācija par uzņēmumiem un produktiem, kur pamatā tiek izmantots internets. Interneta reklāmai ir virkne priekšrocību, t.sk. no vēlamās patērētāju rīcības un uztveres, tāpēc to izmantojot, uzņēmumi spēj piesaistīt gan vairāk klientus, palielināt tirdzniecības apjomu, gan arī uzlabot savu konkurētspēju. Uzņēmums „FESTIVAL”, kurš darbojas ar zīmolu „ABCPRINT”, neizmanto reklāmu internetā, savukārt tā konkurenti to dara. Arī citas esošās un izmantotās uzņēmuma reklāmas aktivitātes neietekmē tā patērētājus tādā veidā, ka tie tās iespaidā veiktu pirkumus, tā stimulētu veikt atkārtotus pirkumus vai arī uzlabotu to lojalitāti. Ņemot vērā šos trūkumus, kā arī uzņēmuma noteikto reklāmas mērķi, kas ir tirdzniecības apjoma pieaugums, autors izstrādāja reklāmas pilnveides plānu, kas novērsīs minētos reklāmas trūkumus un virzīs uzņēmumu uz mērķa sasniegšanu. Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt reklāmas pilnveides plānu, kas palielinātu uzņēmuma SIA FESTIVAL tirdzniecības apgrozījumu. Kvalifikācijas darbs sastāv no 3 nodaļām, kur pirmajā nodaļā ir veikta reklāmas būtības, tās veidu un ietekmes teorētisko aspektu analīze. Otrajā nodaļā tika veikta esošās situācijas izpēte uzņēmumā, veicot tā raksturojumu, konkurentu un SVID analīzi. Trešajā nodaļā tika veikta klientu aptauja un tika izstrādāts reklāmas pilnveides plāns. Darba kopējais apjoms ir 63 lapas, bez pielikumiem. Darbā ir izmantoti 18 attēli, 6 tabulas, kā arī tam ir pievienoti 2 pielikumi. Atslēgas vārdi: Reklāma, reklāma internetā, reklāmas ietekme, reklāmas plāns, AIDA patērētāju vēlamās uztveres modelis. Kristians Dans Orlovs. Qualification work: „ The influence of advertisement on company`s Festival consumers and improvement opportunities.” The significance of the qualification work is related to consumer behavioral habits, which is related to the way information about companies and products is obtained by them - based on the search results on the internet. Internet advertising has a number of advantages, incl. from the desired consumer behavior and perception, therefor by using it, companies can to attract more customers, increase its sales, and improve competitiveness. Company “FESTIVAL”, which operates under the brand name - “ABCPRINT”, do not use online advertising, which is used by its competitors. Other existing advertising activities used by the company also do not affect its consumers in such a way that they would make purchases or it would stimulate repeat purchase, improve/affect their loyalty. Taking into account these shortcomings, as well as the company's advertising goal, which is to increase turnover, the author developed an advertising improvement plan that will eliminate these shortcomings and will guide the company to achieve the goal. The aim of the qualification paper is to develop an advertising improvement plan that would increase the sales turnover of the company “FESTIVAL”. The qualification work consists of 3 chapters, where in the first chapter author did the analysis of the theoretical aspects of advertising – its essence, types and influence on the consumers. In the second chapter, the current situation of the company was studied, performing its characteristics, competitors and SWOT analysis. In the third chapter, a customer survey was conducted and an advertising improvement plan was developed. The total volume of the qualification work is 63 pages, without attachments. It contains 18 figures, 6 tables, as well as 2 attachments. Keywords: Advertising, Internet advertising, advertising impact, advertising plan, AIDA consumer perception model.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Reklāma kā sociālā mārketinga instruments.Pret AIDS vērsto sociālo reklāmas kampaņu efektivitāte Latvijā laika posmā no 2002.gada līdz 2006.gadam
Krauze, Santa (Latvijas Universitāte, 2007)Bakalaura darba tēma ir “Reklāma kā sociālā mārketinga instruments. Pret AIDS vērsto sociālo reklāmas kampaņu efektivitāte Latvijā laika posmā no 2002. – 2006.gadam ” Kā viena no sfērām, kas cenšas mainīt cilvēka uzskatus, ... -
Reklāma, SIA Tele 2 reklāmas kampaņas „Mazsalacas meteorīts” un „Varoņi”
Domračeva, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2010)Bakalaura darba tēma ir „Reklāma, SIA Tele2 reklāmas kampaņas „Mazsalacas meteorīts” un „Varoņi””, tā autore – Kristīne Domračeva. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt reklāmu un Tele2 reklāmas kampaņas „Mazsalacas meteorīts” ... -
Reklāmas kritikas vortāla www.badad.lv loma un funkcijas Latvijas reklāmas vidē
Mekša, Elīna (Latvijas Universitāte, 2008)Bakalaura darba tēma ir ,,Reklāmas kritikas vortāla www.badad.lv loma un funkcijas Latvijas reklāmas vidē”. Darba mērķis ir definēt lomu un funkcijas, ko Latvijas reklāmas vidē pilda vortāls www.badad.lv. Bakalaura darbs ...