Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorCircene, Līga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-26T02:01:38Z
dc.date.available2021-01-26T02:01:38Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79704
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53389
dc.description.abstractDiplomdarba “Pašvadītu mācīšanos veicinoša vide pirmsskolā 3 līdz 4 gadus veciem bērniem” mērķis ir izpētīt 3 līdz 4 gadus vecu bērnu gatavību pašvadītām mācībām un veidot optimālus apstākļus X pirmsskolas izglītības iestādē šīs prasmes apguvei āra apstākļos. Pētījumā autore apskata iespējas pirmsskolā efektīvi organizēt mācību vidi nodarbībām brīvā dabā atbilstoši kompetencēs balstītai pieejai mācībām, akcentējot pašvadītas mācīšanās prasmju apguvi 3-4 gadus veciem bērniem. Šim nolūkam autore pētījusi pašvadītas mācīšanās prasmju ietekmi uz mācību procesu un apzinājusi vienas pirmsskolas iestādes āra laukuma potenciālu pašvadītu mācīšanos veicinošas vides nodrošināšanai. Pētījumā izmantotās metodes - teorētiskās literatūras avotu analīze, anketēšana, ekspertatzinumu metode. Atslēgvārdi: Pašvadīta mācīšanās, mācību vide, āra vide, kompetence.
dc.description.abstractThe aim of the diploma work "A self-directed environment for pre-school children aged 3 to 4 years is to explore the readiness of children aged 3 to 4 years to receive self-management and to create optimal conditions for X in pre-school education for the acquisition of this skills outdoors. The author of the study examines the possibilities of effectively organising the learning environment for outdoor activities in pre-school, in line with the competence-based approach to learning, with an emphasis on the acquisition of self-directed learning skills for 3-4 year-olds. To this end, the author has studied the impact of self-directed learning skills on the learning process and has identified the potential of one pre-school institution for providing an outdoor environment for self-d learning. In the study, the methods of use - analysis of theoretical literature sources, questionnaire, expert analysis method.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectPašvadīta mācīšanās
dc.subjectMācību vide
dc.subjectĀra vide
dc.subjectKompetence
dc.titlePašvadītu mācīšanos veicinoša āra vide pirmsskolas izglītības iestādē 3 līdz 4 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeA self-guided learning outdoor environment in pre-school education 3-4 year olds
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record