dc.contributor.advisor | Šūmane, Ilze | |
dc.contributor.author | Circene, Līga | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2021-01-26T02:01:38Z | |
dc.date.available | 2021-01-26T02:01:38Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 79704 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53389 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba “Pašvadītu mācīšanos veicinoša vide pirmsskolā 3 līdz 4 gadus veciem bērniem” mērķis ir izpētīt 3 līdz 4 gadus vecu bērnu gatavību pašvadītām mācībām un veidot optimālus apstākļus X pirmsskolas izglītības iestādē šīs prasmes apguvei āra apstākļos. Pētījumā autore apskata iespējas pirmsskolā efektīvi organizēt mācību vidi nodarbībām brīvā dabā atbilstoši kompetencēs balstītai pieejai mācībām, akcentējot pašvadītas mācīšanās prasmju apguvi 3-4 gadus veciem bērniem. Šim nolūkam autore pētījusi pašvadītas mācīšanās prasmju ietekmi uz mācību procesu un apzinājusi vienas pirmsskolas iestādes āra laukuma potenciālu pašvadītu mācīšanos veicinošas vides nodrošināšanai. Pētījumā izmantotās metodes - teorētiskās literatūras avotu analīze, anketēšana, ekspertatzinumu metode. Atslēgvārdi: Pašvadīta mācīšanās, mācību vide, āra vide, kompetence. | |
dc.description.abstract | The aim of the diploma work "A self-directed environment for pre-school children aged 3 to 4 years is to explore the readiness of children aged 3 to 4 years to receive self-management and to create optimal conditions for X in pre-school education for the acquisition of this skills outdoors. The author of the study examines the possibilities of effectively organising the learning environment for outdoor activities in pre-school, in line with the competence-based approach to learning, with an emphasis on the acquisition of self-directed learning skills for 3-4 year-olds. To this end, the author has studied the impact of self-directed learning skills on the learning process and has identified the potential of one pre-school institution for providing an outdoor environment for self-d learning. In the study, the methods of use - analysis of theoretical literature sources, questionnaire, expert analysis method. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | Pašvadīta mācīšanās | |
dc.subject | Mācību vide | |
dc.subject | Āra vide | |
dc.subject | Kompetence | |
dc.title | Pašvadītu mācīšanos veicinoša āra vide pirmsskolas izglītības iestādē 3 līdz 4 gadus veciem bērniem | |
dc.title.alternative | A self-guided learning outdoor environment in pre-school education 3-4 year olds | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |