Show simple item record

dc.contributor.advisorTauriņa, Agrita
dc.contributor.authorKatamadze, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:02:14Z
dc.date.available2021-01-29T02:02:14Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79351
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53457
dc.description.abstractSanta Katamadze . “Skaņas un burta saiknes veidošanās 5 un 6 gadu vecu bērnu lasītprasmes sekmēšanai pirmsskolā”. Bakalaura darbs pedagoģijā, LU PPMF, Rīga, 80 lpp. Izmantoti 38 literatūras avoti. Temata izvēli ietekmēja novērojumi, ka pirmsskolas izglītības iestādes sagatavošanas grupā jau tiek novērota liela bērnu nepatika pret lasīšanu. Problēmjautājums ir kā veicināt bērnu interesi lasītprasmes īstenošanai? Mērķis: teorētiski un praktiski pētīt un analizēt skaņas un burta saiknes veidošanos 5 un 6 gadus vecu bērnu lasītprasmes sekmēšanai. Uzdevumi: Teorētiski analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par lasītprasmes sākumposmu, skaņas un burta saiknes veidošanos. Izzināt dažādu metožu un pieeju nozīmīgumu bērnu lasītprasmes sekmēšanai, intereses veicināšanai. Veikt pedagoģiskos vērojumus un analizēt teorijas saikni ar praktisko pieredzi. Iegūtie rezultāti ataino, to , ka bērni katrs savā attīstības tempā apgūst sev interesējošo, darbojoties brīvi un nepiespiesti, izmantojot dažādas skolotāju piedāvātās darbības un materiālus bez mehāniskas burtu un lasītprasmes apguves.
dc.description.abstractSanta Katamadze. "Formation of sound and letter connection to promote reading skills of 5 and 6 year old children in preschool". Bachelor's thesis in pedagogy, LU PPMF, Riga, 80 pages. 38 literature sources were used. The choice of the topic was influenced by the observations that in the preparation group of the pre-school educational institution because there is already a great dislike of children for reading, from the beginning of learning the children are associated with negativity. The question for the problem is how to stimulate children's interest in the implementation of literacy? Aim: to theoretically and practically study and analyze the formation of sound and letter connection to promote the reading skills of 5 and 6 year old children. Tasks: Theoretical analysis of pedagogical and psychological literature on the initial stage of literacy, the formation of sound and letter connections. To find out the significance of different methods and approaches for promoting children's reading skills and promoting interest. To make pedagogical observations and analyze the connection of theory with practical experience. The obtained results show that the children each learn at their own style and time, acting freely and without coercion, using various activities and materials offered by teachers and without mechanical acquisition of letters and reading skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subject5-6 gadīgi bērni
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectlasītprasme
dc.subjectattīstoša vide
dc.subjectrotaļa
dc.titleSkaņas un burta saiknes veidošanās 5 un 6 gadu vecu bērnu lasītprasmes sekmēšanai pirmsskolā
dc.title.alternativeFormation of sound and letter connection to promote reading skills of 5 and 6 year old children in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record