Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilze
dc.contributor.authorDominieks, Kārlis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-02T02:02:38Z
dc.date.available2021-02-02T02:02:38Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80088
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53788
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir „E-komercijas attīstības ietekme uz patērētāju uzvedību”. Darba mērķis ir izpētīt patērētāju uzvedības izmaiņas un īpatnības iepērkoties interneta vidē e-komercijas attīstības iespaidā. Darbā tiek aprakstītas dažādas patērētāju uzvedības teorijas, patērētāju lēmumu pieņemšanas process un e-komercijas teorētiskie aspekti patērētāju uzvedības kontekstā. Darbā tiek analizēti statistiskie dati saistībā ar e-komercijas nozares attīstību, patērētāju uzvedību un patērētājiem sniegtajām iespējām tiešsaistē. Darbā tiek veikts pētījums par patērētāju uzvedības īpatnībām izmantojot e-komerciju, pētījuma veikšanai tiek izmantota veikto aptauju rezultātu analīze. Darba izstrādei izmantoti elektroniskie statistisko datu avoti, zinātniskie izdevumi un ārzemju autoru literatūra. Atslēgvārdi: E-komercija, patērētāju uzvedība, iepirkšanās tiešsaistē, e-komercijas attīstība, patērētāju iespējas, internets.
dc.description.abstractThe theme of the study is „The effect of e-commerce development on consumer behavior”. The purpose of the study is to research change in consumer behavior and tendencies in digital environment in the face of e-commerce development. The study describes consumer behavior theories, consumer decision making process and theoretical aspects of e-commerce in the context of consumer behavior. The study analyses statistical data related to e-commerce development, consumer behavior and the opportunities provided to consumers online. The study researches consumer behavior characteristics in e-commerce environment, to conduct the research a survey analysis has been made. For the purpose of the study digital sources of statistics, scientific publications and foreign author literature was used. Keywords: E-commerce, consumer behavior, online shopping, e-commerce development, online shopping opportunities, internet.  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectE-komercija
dc.subjectPatērētāju uzvedība
dc.subjectIepirkšanās tiešsaistē
dc.subjectE-komercijas attīstība
dc.titleE-komercijas attīstības ietekme uz patērētāju uzvedību
dc.title.alternativeThe effect of e-commerce development on consumer behaviour
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record