Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorOzoliņa, Lāsma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-09T02:01:29Z
dc.date.available2021-02-09T02:01:29Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80242
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53947
dc.description.abstractBakalaura darba „Zīmola “airBaltic” komunikācijas analīze sociālo tīklu vietnē “Facebook” Covid-19 ietekmē (2020)” mērķis ir noskaidrot “airBaltic” veidoto komunikācijas saturu 2020. gadā vietnē “Facebook” un pārbaudīt, vai Covid-19 pandēmija ir ietekmējusi “airBaltic” klientu viedokli par zīmolu “Facebook” lietotāju vidū. Darbu veido teorētiskā bāze par zīmola un mārketinga komunikāciju, sociālo mediju mārketingu, sociālo tīklu vietnēm un sociālā sprieduma teoriju. Datu ieguvei izmantota kvantitatīvā kontentanalīze, aptauja un daļēji strukturētā intervija. Rezultāti liecina, ka saturam raksturīga pāreja no mārketinga uz krīzes komunikāciju, taču Covid-19 pandēmija nav izteikti mainījusi “Facebook” lietotāju viedokli par zīmolu. Atslēgvārdi: zīmola komunikācija, mārketinga komunikācija, sociālo tīklu platformas, Covid-19, "airBaltic".
dc.description.abstractBachelor's thesis "The communication analysis of brand "airBaltic" on social networking site "Facebook" in light of COVID-19 (2020)" aims to clarify the “Facebook” communication content of “airBaltic” in 2020 and verify, if COVID-19 pandemic has influenced “airBaltic” customers' views on the brand among “Facebook” users. Work consists of a theoretical base on brand and marketing communication, social media marketing, social networking sites and the Social Judgment Theory. Quantitative content analysis, survey and semi-structured interview is used for data collection. Results show content transition from marketing to crisis communication, yet COVID-19 pandemic has not significantly changed the brand perception among “Facebook” users. Keywords: brand communication, marketing communication, social networking sites, COVID-19, “airBaltic”.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectzīmola komunikācija
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectsociālo tīklu platformas
dc.subjectCovid-19
dc.titleZīmola "airBaltic" komunikācijas analīze sociālo tīklu vietnē "Facebook" Covid-19 ietekmē (2020)
dc.title.alternativeThe communication analysis of brand "airBaltic" on social networking site "Facebook" in light of COVID-19 (2020)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record