Show simple item record

dc.contributor.advisorKangro, Andris
dc.contributor.authorZmitroviča, Aļona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-11T02:01:32Z
dc.date.available2021-02-11T02:01:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79844
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53961
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir «Montesori pirmsskolas izglītības iestādes kvalitātes nodrošināšanas sistēma». Maģistra darba apjoms: 64 lpp., ietverti 26 attēli, 5 tabulas, 7 pielikumi, izmantotas 90 literatūras avoti. Maģistra darba mērķis ir veikt pētījumu, lai izstrādātu Montesori pirmsskolas kvalitātes kritērijus un kvalitātes nodrošināšanas sistēmu, ievērojot valsts prasības un alternatīvās izglītības modeļa specifiku. Maģistra darbā uzmanība tiek pievērsta izglītības kvalitātes evolūcijai, tās nozīmi agrīnā bērnībā un Latvijas monitoringa sistēmas analīzi agrīnas bērnības izglītības vadības koncepta ietvaros. Pārskats par Eiropas un Latvijas kvalitātes stratēģijām agrīnā bērnībā un aprūpē ir analizēts, izmantojot Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas pētījumus un publikācijas. Lai sasniegtu darba mērķi, tiek formulēti izglītības kvalitātes kritēriji Montesori pirmsskolas izglītības iestādei. Empīriskā daļā tiek apkopoti un analizēti dažādi dati, indikatori no 2 Montesori un 2 tradicionālam pirmsskolas izglītības iestādēm, intervijas atbildes no 3 pirmsskolas izglītības vadītājiem un IKVD specialistu.
dc.description.abstractThe topic of Master’s thesis is: “Quality assurance system in the Montessori Preschool”. Master thesis includes: 64 pages, 26 pictures, 5 tables, 7 annexes, 90 references. The aim of the master's thesis is to develop a Montessori pre-school quality criteria and quality assurance system, considering national requirements and the specifics of the alternative education model. The master's thesis examines the evolution of the quality of education, its importance in early childhood and the analysis of the Latvian monitoring system within the concept of early childhood education management. An overview of European and Latvian quality strategies in early childhood and care has been analyzed using research and publications of the Organization for Economic Co-operation and Development. In order to achieve the goal of the work, educational quality criteria are formulated for a Montessori preschool. In the empiric section, the data from 2 Montessori and 2 traditional preschools is collected and analysed. The interviews with heads of the schools and state education quality services specialist are conducted and analysed in that section. Keywords: Quality, quality of pre-school education, quality assurance in education, quality monitoring system, Montessori approach.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectkvalitāte
dc.subjectpirmsskolas izglītības kvalitāte
dc.subjectkvalitātes nodrošināšana izglītībā
dc.subjectkvalitātes monitoringa sistēma
dc.subjectMontesori pieeja
dc.titleMontesori pirmsskolas izglītības iestādes kvalitātes nodrošināšanas sistēma
dc.title.alternativeQuality Assurance System in the Montessori Preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record