Show simple item record

dc.contributor.advisorCekuls, Andrejs
dc.contributor.authorMinikoviča, Aija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:38Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:38Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81323
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54908
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir novērtēt attiecību kvalitātes ar vadītāju saistību ar darbinieku identifikāciju ar organizāciju un apmierinātību ar darbu HORECA nozarē Latvijā, kā arī sniegt priekšlikumus vadītāju un darbinieku savstarpējo attiecību kvalitātes uzlabošanai HORECA nozarē Latvijā. Teorētiskajā daļā raksturota HORECA nozare, apskatītas identifikācijas ar organizāciju, attiecību kvalitātes ar vadītāju, apmierinātības ar darbu teorijas, saistītās definīcijas un izvirzīti novērtējuma kritēriji. Empīriskajā daļā analizēta attiecību kvalitāte ar vadītāju, identifikācija ar organizāciju un apmierinātība ar darbu, noskaidroti ekspertu ieteikumi attiecību kvalitātes ar vadītāju celšanai. Atslēgas vārdi: attiecību kvalitāte ar vadītāju, identifikācija ar organizāciju, apmierinātība ar darbu, HORECA.
dc.description.abstractThe main objective of master’s thesis is to evaluate the connection between relationship quality with manager and organizational identification and job satisfaction within HORECA industry in Latvia, also to make proposals for improvement of manager – employee relationship quality within HORECA industry in Latvia. Within theoritical part HORECA industry is described, also organizational identification, relationship quality with manager and job satisfaction theories, related definitions and evaluation criteria are explored. Within empirical part relationship quality with manager, organizational identification and job satisfaction is analysed, experts’ suggestions to improve relationship quality with managers are clarified. Key words: Relationship quality with manager, organizational identification, job satisfaction, HORECA.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectattiecību kvalitāte ar vadītāju
dc.subjectidentifikācija ar organizāciju
dc.subjectapmierinātība ar darbu
dc.subjectHORECA
dc.titleAttiecību kvalitātes ar vadītāju saistība ar darbinieka identifikāciju ar organizāciju un apmierinātību ar darbu HORECA nozarē Latvijā.
dc.title.alternativeThe Connection Between Relationship Quality With Manager and Organizational Identification and Job Satisfaction Within HORECA Industry in Latvia .
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record