Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorRupeika-Apoga, Ramona
dc.contributor.authorDraudiņš, Kaspars
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:51Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81798
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54989
dc.description.abstractE-sports ir jauna izklaides sfēra, līdz ar to parādās jautājumi par tā vietu tirgū un tā iespējamo auditoriju. Informācijas un datu trūkums par e-sporta tirgu, maksātspējīgo auditoriju un investīciju iespējām bremzē nozares attīstību Latvijā. Pētījuma mērķi ir izpētīt e-sporta biznesa iespējas, pierādīt e-sporta biznesa potenciālu un veicināt tā attīstību Latvijā. Pētījuma rezultāti atklāj nozares straujo izaugsmi un potenciālu. Pasaules piemēri rāda, ka investīciju un sponsoru darījumu skaits ik gadu palielinās, tomēr Latvijas tirgū šis straujais lēciens nav noticis, lai arī vietējo videospēļu spēlētāju ieinteresētība un maksātspēja e-sportā ir augsta. Atslēgas vārdi: e-sports, investīcijas, finansējums, ieņēmumi, profesionāls spēlētājs, profesionāla komanda, organizācijas, sponsorēšana, e-sporta pasākumi, zīmoli, e-sporta produkti, mediji.
dc.description.abstractE-sports is a new branch of entertainment, so questions about its place in the market and its potential audience are emerging. Lack of information and data on the e-sports market, solvent audience and investment opportunities slow down the development of the industry in Latvia. Master thesis aims to explore the business side of e-sports, prove its business potential and promote its development in Latvia. The results of the study reveal the rapid growth and potential of the industry. World examples show that the number of investment and sponsorship transactions is increasing every year, however, this rapid jump has not taken place in the Latvian market, although the interest and solvency of local video game players in e-sports is high. Key-words: e-sports, investments, financing, revenue, professional player, professional team, organizations, sponsorship, e-sports events, brands, e-sports products, media.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjecte-sports
dc.subjectinvestīcijas
dc.subjectprofesionāls spēlētājs
dc.subjecte-sporta pasākumi
dc.subjecte-sporta produkti
dc.titleE-sports, tā biznesa iespējas Latvijā
dc.title.alternativeE-sports and it`s business opportunities in Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige