Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorGrūbe, Laine
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:09Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82544
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55589
dc.description.abstractDiplomdarba “5-6 gadus vecu bērnu sociāli emocionālā mācīšanās pirmsskolas pedagoģiskajā procesā” mērķis ir apzināt 5-6 gadus vecu bērnu sociāli emocionālo mācīšanos pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Darba teorētiskā bāze balstīta pedagoģiski psiholoģiskajā literatūrā par bērnu sociāli emocionālo attīstību un tās veicinošajām metodēm, pielāgojot CASEL (ASV Akadēmiskās, sociālās un emocionālās mācīšanās sadarbības kooperācija) izstrādātas sociāli emocionālās kompetences, kā arī vairāku nozares pētnieku un profesionāļu noteiktās metodes un teorijas sociāli emocionālās kompetences veicināšanai pirmsskolas vecuma bērniem. Pētījuma rezultāti pierādīja, ka, izmantojot pielāgotās metodes un pastiprināti pievēršot uzmanību sociāli emocionālajai kompetencei pedagoģiskajā procesā, novērojama pozitīva ietekme uz bērna sociāli emocionālās kompetences attīstību.
dc.description.abstractThe aim of this research called “Socio-Emotional Learning of Children Aged 5-6 in the Pre-School Pedagogical Process” is to identify the socio-emotional learning of children aged 5-6 in the pre-school pedagogical process. The theoretical part of this research is based on pedagogically psychological literature of the children’s socio-emotional development and methods of promoting it by adapting CASEL (Collaborative for Academic, Social, and Emotional Learning) created socio-emotional competencies. Various field researchers’ and professionals’ methods and theories regarding socioemotional competence development for preschool children were used as well. The results of the study demonstrated that the use of adapted methods and increased focus on socio-emotional competence in the pedagogical process has positive impact on the development of a child’s socio-emotional competences.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectsociāli emocionālā mācīšanās
dc.subjectsociāli emocionālā kompetence
dc.subjectsociāli emocionālās mācīšanās metodes
dc.subjectsociālā attīstība
dc.subjectemocionālā attīstība
dc.title5-6 gadus vecu bērnu sociāli emocionālā mācīšanās pirmsskolas pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativeSocio-Emotional Learning of Children Aged 5- 6 in Pre-School Pedagogical Process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record