• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Individuālais un individualizētais atbalsts dabaszinību apguvē mazākumtautību skolēniem ceturtajā klasē – imigrantiem, reemigrējušiem izglītojamiem un tiem, kas neprot latviešu valodu

Thumbnail
View/Open
299-91171-Milbrete-Kruglauza_Linda_lm17081.pdf (2.069Mb)
Author
Mīlbrete-Kruglauža, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Date
2022
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarba “Individuālā un individualizētā pieeja dabaszinību apguvē skolēniem imigrantiem 4. klasē” mērķis ir individuālās un individualizētās pieejas izmantošana dabaszinībās 4. klases skolēniem imigrantiem, kuriem latviešu valoda nav apgūta pietiekamā līmenī, un kas palīdzētu skolēniem dabaszinību mācību satura un latviešu valodas apguvē. Teorētiskajā daļā analizēts bilingvisms un multilingvisms izglītībā. CLIL pieejas izmantošana mācību procesā. Noskaidrotas vieglās un vienkāršās valodas izmantošana mācību materiālu izveidē. Analizētas individuālā un individualizētā pieeja izglītojamā kompetenču attīstībai, kā nozīmīgs didaktiski psiholoģiski pedagoģisks princips. Praktiskajā daļā izstrādāti mācību stundu plāni dabaszinībām 4. klasei un pasākumi skolēniem imigrantiem, realizējot individuālu un individualizētu pieeju. Atslēgas vārdi: dabaszinības, individuāla pieeja, individualizēta pieeja, skolēni imigranti.
 
The aim of the dissertation "Individual and Individualized Approach to Science Learning for Immigrant Students in Grade 4" is to use individual and individualized approach to science learning for immigrant students in Grade 4 who have not mastered Latvian language at a sufficient level and to help them in learning the science curriculum and Latvian language. The theoretical part analyses bilingualism and multilingualism in education. The use of the CLIL approach in the teaching process. The use of easy and simple language in the development of teaching materials. Individual and individualized approach to the development of learner's competences as an important didactic-psychological-pedagogical principle is analysed. In the practical part, lesson plans for science for grade 4 and activities for immigrant pupils are developed, realizing the individual and individualized approach. Keywords: science, individual approach, individualised approach, immigrant pupils.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61684
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV