Show simple item record

dc.contributor.advisorBerķe, Anita
dc.contributor.authorMīlbrete-Kruglauža, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-19T02:01:30Z
dc.date.available2022-12-19T02:01:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91171
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61684
dc.description.abstractDiplomdarba “Individuālā un individualizētā pieeja dabaszinību apguvē skolēniem imigrantiem 4. klasē” mērķis ir individuālās un individualizētās pieejas izmantošana dabaszinībās 4. klases skolēniem imigrantiem, kuriem latviešu valoda nav apgūta pietiekamā līmenī, un kas palīdzētu skolēniem dabaszinību mācību satura un latviešu valodas apguvē. Teorētiskajā daļā analizēts bilingvisms un multilingvisms izglītībā. CLIL pieejas izmantošana mācību procesā. Noskaidrotas vieglās un vienkāršās valodas izmantošana mācību materiālu izveidē. Analizētas individuālā un individualizētā pieeja izglītojamā kompetenču attīstībai, kā nozīmīgs didaktiski psiholoģiski pedagoģisks princips. Praktiskajā daļā izstrādāti mācību stundu plāni dabaszinībām 4. klasei un pasākumi skolēniem imigrantiem, realizējot individuālu un individualizētu pieeju. Atslēgas vārdi: dabaszinības, individuāla pieeja, individualizēta pieeja, skolēni imigranti.
dc.description.abstractThe aim of the dissertation "Individual and Individualized Approach to Science Learning for Immigrant Students in Grade 4" is to use individual and individualized approach to science learning for immigrant students in Grade 4 who have not mastered Latvian language at a sufficient level and to help them in learning the science curriculum and Latvian language. The theoretical part analyses bilingualism and multilingualism in education. The use of the CLIL approach in the teaching process. The use of easy and simple language in the development of teaching materials. Individual and individualized approach to the development of learner's competences as an important didactic-psychological-pedagogical principle is analysed. In the practical part, lesson plans for science for grade 4 and activities for immigrant pupils are developed, realizing the individual and individualized approach. Keywords: science, individual approach, individualised approach, immigrant pupils.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectdabaszinības
dc.subjectindividuāla pieeja
dc.subjectindividualizēta pieeja
dc.subjectskolēni imigranti
dc.titleIndividuālais un individualizētais atbalsts dabaszinību apguvē mazākumtautību skolēniem ceturtajā klasē – imigrantiem, reemigrējušiem izglītojamiem un tiem, kas neprot latviešu valodu
dc.title.alternativeIndividual and individualized support to minority pupils learning Nature Science in the fourth grade – immigrants, re-immigrated pupils and those who don' t know the Latvian language
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record