Rotaļu izmantošana sadarbības veicināšanai 3-4 gadus veciem bērniem
Author
Jezarovska, Dana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma: Rotaļu izmantošana sadarbības veicināšanai 3-4 gadus veciem bērniem Kvalifikācijas darba autore: Dana Jezarovska Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 daļām, kuras ietver 2 nodaļas un 7 apakšnodaļas. Teorētiskajā daļā aprakstītas raksturīgās attīstības īpatnības 3-4 gadus veciem bērniem, sadarbības vispārējais raksturojums, kā arī tiek aprakstīts rotaļu ietekme bērnu attīstībā un sadarbības veicināšanā. Empīriskajā daļā tiek veikta bērnu novērošana, lai noteiktu bērnu sadarbības prasmes. Darba autore ar rotaļu palīdzību mēģina sekmēt sadarbības attīstību. Pētījuma beigās tiek veikta atkārtota novērtēšana, lai varētu salīdzināt rezultātus un tiek izdarīti secinājumi. Darbā ir ietvertas 2 tabulas, 8 attēli, 8 pielikumi Atslēgas vārdi: 3-4 gadus vecu bērnu attīstība, sadarbība, rotaļa Topic of qualification work: “Use of toys to promote cooperation for 3 – 4 year`s old children.” Author: Dana Jezarovska The qualification work consists of 2 parts, which include 2 chapters and 7 subsections. The theoretical part describes the characteristic features of development for 3-4-year-old children, the general characteristics of cooperation, and also describes the influence of play in children's development and promoting cooperation. In the empirical part, observation of children is carried out to determine children's cooperation skills. The author of the qualification work tries to promote the development of cooperation with the help of games. At the end of the study, a re-evaluation is carried out so that the results can be compared and conclusions are drawn. The work contains 2 tables, 8 images, 8 appendices Keywords: development of 3-4-year-old children, cooperation, play.