Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorJezarovska, Dana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:31Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:31Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91397
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62123
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: Rotaļu izmantošana sadarbības veicināšanai 3-4 gadus veciem bērniem Kvalifikācijas darba autore: Dana Jezarovska Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 daļām, kuras ietver 2 nodaļas un 7 apakšnodaļas. Teorētiskajā daļā aprakstītas raksturīgās attīstības īpatnības 3-4 gadus veciem bērniem, sadarbības vispārējais raksturojums, kā arī tiek aprakstīts rotaļu ietekme bērnu attīstībā un sadarbības veicināšanā. Empīriskajā daļā tiek veikta bērnu novērošana, lai noteiktu bērnu sadarbības prasmes. Darba autore ar rotaļu palīdzību mēģina sekmēt sadarbības attīstību. Pētījuma beigās tiek veikta atkārtota novērtēšana, lai varētu salīdzināt rezultātus un tiek izdarīti secinājumi. Darbā ir ietvertas 2 tabulas, 8 attēli, 8 pielikumi Atslēgas vārdi: 3-4 gadus vecu bērnu attīstība, sadarbība, rotaļa
dc.description.abstractTopic of qualification work: “Use of toys to promote cooperation for 3 – 4 year`s old children.” Author: Dana Jezarovska The qualification work consists of 2 parts, which include 2 chapters and 7 subsections. The theoretical part describes the characteristic features of development for 3-4-year-old children, the general characteristics of cooperation, and also describes the influence of play in children's development and promoting cooperation. In the empirical part, observation of children is carried out to determine children's cooperation skills. The author of the qualification work tries to promote the development of cooperation with the help of games. At the end of the study, a re-evaluation is carried out so that the results can be compared and conclusions are drawn. The work contains 2 tables, 8 images, 8 appendices Keywords: development of 3-4-year-old children, cooperation, play.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subject3-4 gadus vecu bērnu attīstība
dc.subjectsadarbība
dc.subjectrotaļa
dc.subjectsaskarsme
dc.titleRotaļu izmantošana sadarbības veicināšanai 3-4 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeUse of toys to promote cooperation for 3 – 4 year`s old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record