Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu zīmēšanas prasmju apguves iespējas virtuālajā vidē
Autor
Skosa, Nataļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Randoha, Antra
Datum
2023Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Nataljas Skosas kvalifikācijas darbs “Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu zīmēšanas prasmju apguves iespējas virtuālajā vidē”. Kvalifikācijas darba mērķis: noskaidrot vidējā pirmsskolas vecuma bērnu zīmēšanas prasmju apguves iespējas virtuālajā vidē un izstrādāt ieteikumus pedagogiem. Kvalifikācijas darbā izmantota tеоrētiskās litеrаtūrаs аnаlīzе; vērošana; bērnu aptauja. Rīkota meistarklase zīmētdarbībā ar virtuālo rīku starpniecību – attālināta nodarbība pirmssizglītības iestādes grupā. Pamatojoties uz teorētiskā pētījuma un empīriskā pētījuma rezultātiem, izstrādāti secinājumi un priekšlikumi digitālo tehnoloģiju un virtuālās vides izmantošanai vidējā pirmsskolas vecuma bērnu zīmēšanas prasmju apguvei. Darbs sastāv no 37 lpp., 3 attēliem, 6 tabulām, 38 literatūras un citiem avotiem, 2 pielikumiem. Atslēgvārdi: zīmēšana, virtuālā vide, digitālās tehnoloģijas, vidējā pirmsskolas vecuma bērni, pirmsskola. Qualification paper of Natalja Skosa “Possibilities of acquiring drawing skills in virtual environment for pre-school children of medium age”. The aim of the qualification paper: to identify the possibilities of acquiring drawing skills in virtual environment for pre-school children of medium age and to develop proposals for teachers. An analysis of theoretical literature; observation; pupils’ survey were used in the qualification paper. Masterclass of drawing with the use of virtual tools – distance masterclass in pre-school group was organized. Based on the results of theoretical and empirical research, conclusions and proposals for the usage of digital technologies and virtual environments for pre-school children of medium age for acquiring drawing skills were provided. The paper consists of 37 pages, 3 figures, 6 tables, 38 literature and other sources, 2 appendices. Keywords: drawing, virtual environment, digital technologies, pre-school children of medium age, pre-school.