Show simple item record

dc.contributor.advisorBuboviča, Jana
dc.contributor.authorČerepko, Rita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:47Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:47Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91513
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62212
dc.description.abstractDarba autora vārds, uzvārds: Rita Čerepko. Darba nosaukums: 2-3 gadīgo bērnu matemātisko priekšstatu veidošana āra nodarbībās. Pētījuma mērķis: izpētīt matemātisko priekšstatu veidošanas iespējas āra nodarbībās pirmsskolā 2-3 gadus veciem bērniem. Pētījuma ietvaros tika izstrādāti kritēriji bērnu matemātisko priekšstatu novērtēšanai, kā arī izstrādāts un aprobēts ārā rotaļnodarbību komplekss matemātisko priekšstatu veicināšanai. Iegūtie rezultāti ļāva secināt, ka āra nodarbības veicina 2-3 gadus vecu bērnu matemātisko priekšstatu veidošanu. Darbs sastāv no 29 lappusēm, 3 attēliem, 6 tabulām, 27 bibliogrāfiskā saraksta vienībām. Atslēgas vārdi: matemātiskie priekšstati, āra rotaļnodarbības, 2-3 gadus veci bērni, veidošana.
dc.description.abstractAuthor of the paper: Rita Čerepko. Title of the paper: Forming mathematical concepts for 2-3 years old children in outdoor activities. The objective of the research: to study the possibilities of forming mathematical concepts in outdoor play lessons in preschool for 2-3 year old children. As part of the research, criteria for evaluating children's mathematical ideas were developed, as well as a complex of outdoor play lessons for promoting mathematical concepts were worked out and tested. The obtained results made it possible to conclude that outdoor lessons contribute to the formation of mathematical concepts of 2-3-year-old children. The work consists of 29 pages, 3 figures, 6 tables, 27 items of the bibliographic list. Key words: mathematical concepts, outdoor play lessons, 2-3-year-old children, formation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectmatemātiskie priekšstati
dc.subjectāra rotaļnodarbības
dc.subject2-3 gadus veci bērni
dc.subjectveidošana
dc.title2-3 gadīgo bērnu matemātisko priekšstatu veidošanās ārā nodarbībās
dc.title.alternativeForming mathematical concepts for 2-3 years old children in outdoor activities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record