Show simple item record

dc.contributor.advisorBuboviča, Jana
dc.contributor.authorIgaune, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:47Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:47Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91520
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62216
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats ir “Matemātisko prasmju veicināšana rotaļnodarbībās dabā 4 – 5 gadus veciem bērniem”. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izzināt, kādas ir matemātisko prasmju attīstīšanas iespējas rotaļnodarbībās dabā 4 – 5 gadus veciem bērniem. Darbs sastāv no divām daļām - teorētiskās un praktiskās. Teorētiskajā daļā analizēta zinātniskā, metodiskā, pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par matemātisko priekšstatu veidošanās nosacījumiem pirmsskolā. Darba praktiskajā daļā veikts praktiskais pētījums, lai noskaidrotu, kā iespējams attīstīt matemātiskās prasmes rotaļnodarbībās dabā 4 – 5 gadus veciem bērniem? Pētījums sastāvēja no 3 posmiem: konstatējošā, veidojošā un kontroles pētījuma. Tika izmantotas divas pētījumu metodes – pedagoģiskā darbība un pedagoģiskā novērošana. Pētījumā piedalījās desmit bērni vecumā no 4 – 5 gadiem. Atslēgas vārdi: MATEMĀTISKIE PRIEKŠSTATI, MATEMĀTISKĀS PRASMES, ROTAĻNODARBĪBAS DABĀ, 4 – 5 GADUS VECI BĒRNI. Kvalifikācijas darba apjoms: 32 lpp, 3 attēli, 8 tabulas, 28 literatūras avoti.
dc.description.abstractTitle of the research: Developing Mathematical Skills Within Play Lessons in Nature for Children 4 -5 Years of Age. The aim of the research: to find out theoretically and practically the possibilities of developing mathematical skills in play lessons in nature for children 4-5 years of age. The research consists of two parts – theoretical and practical. The theoretical part analyzes the scientific, pedagogical and psychological literature on the conditions for the formation of mathematical perceptions in preschool. In the practical part of the work , a practical study was conducted to find out how to develop mathematical skills in play lessons in nature for children 4-5 years of age. The research consists of three stages: ascertaining, formative and control research. Two research methods were used in the research – pedagogical activity and pedagogical observation. Ten children aged 4-5 years participated in the research. Key words: mathematical perceptions, mathematical skills, play lessons in nature, children 4-5 years of age The qualification thesis consists of 32 pages, 8 tables, 28 bibliography sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectMATEMĀTISKIE PRIEKŠSTATI
dc.subjectMATEMĀTISKĀS PRASMES
dc.subjectROTAĻNODARBĪBAS DABĀ
dc.subject4 – 5 GADUS VECI BĒRNI
dc.titleMatemātisko prasmju veicināšana rotaļnodarbībās dabā 4 – 5 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeDeveloping Mathematical Skills Within Play Lessons in Nature for Children 4 -5 Years of Age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record