Show simple item record

dc.contributor.advisorBuboviča, Jana
dc.contributor.authorZeltiņa, Tatjana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:52Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:52Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91559
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62244
dc.description.abstractDarba autore: Tatjana Zeltiņa Pētījums “Mācību centri kā resurss jaukta vecuma grupā matemātikas apguves aktivizēšanai”, kura aktualitātē trūkst reālu, pedagoģiskajās atziņās balstītu priekšrakstu par mācību centru iekārtošanu bērnu pilnvērtīgai attīstībai jaukta vecuma grupā pirmsskolas izglītības iestādē. Darbā analizēta teorētiskā literatūra, aplūkots Montesori pedagoģijas pamatprincipu izmantojums mācību centrā. Empīriskā pētījuma rezultātā ar novērojumu veikšanas metodi noskaidrots, kā jāaktivizē matemātikas apguves centrs, pamatojoties uz mērķgrupas izpētes rezultātiem. Pētījuma gaita un rezultāti atspoguļoti 4. nodaļā. Pētījuma darbā 39 lappuses, 1 attēls, 3 tabulas, 27 bibliogrāfijas vienības, 1 pielikums. Atslēgvārdi: matemātikas centrs, jaukta vecuma grupa, vide.
dc.description.abstractAuthor of the research: Tatjana Zeltina The research "Learning centers as a resource for activating the learning of mathematics in a mixed-age group", the actuality of which lacks real, pedagogically based regulations on setting up learning centers for the full development of children in a mixed-age group in a preschool educational institution. The theoretical literature and the use of the basic principles of Montessori pedagogy in the learning center have been analyzed in the research. As a result of the empirical research, that has been performed with the use of the observation method, it has been clarified how the mathematics learning center should be activated, based on the results of target group research. The progress and results of the research are reflected in chapter 4. The research work has 39 pages, 1 figure, 3 tables, 27 bibliography items, and 1 appendices. Keywords: mathematics center, mixed age group, environment
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectmatemātikas centrs
dc.subjectjaukta vecuma grupa
dc.subjectvide
dc.subjectmatemātika
dc.titleMācību centri kā resurss jaukta vecuma grupā matemātikas apguves aktivizēšanai
dc.title.alternativeLearning centers as a resource for activating the learning of mathematics in a mixed-age group
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record