Interneta mārketinga pilnveidošanas iespējas uzņēmumā “FAM3”.
Author
Vetčinņikovs, Nikolajs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir “Interneta mārketinga pilnveidošanas iespējas uzņēmumā “FAM3”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz interneta mārketinga teorētiskajām atziņām un pētījuma rezultātiem, izpētīt interneta mārketinga īstenošanu uzņēmumā “FAM3” jaunu klientu piesaistei, atklāt nepilnības un izstrādāt priekšlikumus tā uzlabošanai. Bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek raksturots interneta mārketinga jēdziens, interneta mārketinga nepieciešamība uzņēmumā, ka arī novērtētas interneta mārketinga priekšrocības un trūkumi. Arī tiek raksturotas interneta mārketinga aktivitātes un rīki. Darba otrajā nodaļā tiek novērtēts interneta mārketinga pielietojums uzņēmumā “FAM3” un novērtētas interneta mārketinga attīstīšanas iespējas. Darba trešajā daļā tiek analizēts autora veikts pētījums par interneta mārketingu un ar to saistītiem rīkiem uzņēmumā “FAM3”. Bakalaura darba pētījuma rezultāti apkopoti, izdarīti secinājumi un doti priekšlikumi problēmu risināšanai. Bakalaura darbs sastāv no 79 lapaspusēm, 2 tabulām, 30 attēliem, 4 pielikumiem un literatūras avotu sarakstu no 55 avotiem. The subject of bachelor's work is “Internet marketing capabilities in FAM3 company”. The aim of the Bachelor's work is to explore, based on theoretical knowledge of Internet marketing and research results, the implementation of Internet marketing in “FAM3” company for attracting new customers, identify gaps and develop proposals to improve it. The theoretical part of the bachelor's work looks at the concept of Internet marketing, the need for Internet marketing in the company, and the benefits and disadvantages of Internet marketing. Internet marketing activities and tools are also described. The second section of work deals with the use of Internet marketing in “FAM3” company and assesses the possibilities for developing Internet marketing. The third part of the work analyses the author's research into Internet marketing and related tools in “FAM3” company. The results of the bachelor's work study are summarized, conclusions drawn and proposals are made to address problems. The bachelor's work consists of 79 pages, 2 tables, 30 images, 4 attachments, and a list of literature sources from 55 sources.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Vizualizācija un mijiedarbības iespējas interneta portālos "Diena.lv", "nra.lv" un "LA.lv": interneta lietotāju aktivitātes analīze
Kazuša, Agnija (Latvijas Universitāte, 2009)Maģistra darbā „Vizualizācija un mijiedarbības iespējas interneta portālos „Diena.lv, „nra.lv”, „LA.lv”: interneta lietotāju aktivitātes analīze” pētīta interneta lietotāju aktivitāte attiecībā uz trim Latvijas nacionālo ... -
Tirgū ieiešanas metodes internetā bāzētam, jaunizveidotam uzņēmumam: individualizētu somu tirdzniecības internetā analīze Francijas tirgū
Lasmanis, Jānis (Latvijas Universitāte, 2012)Šī darba mērķis ir analizēt internetā bāzēta, jaunizveidota uzņēmuma ieiešanas metodes Francijas rokassomiņu tirgū. Darbā aplūkotas dažādas tirgū ieiešanas metodes un to iedalījums, M. Portera piecu spēku modelis un tā ... -
No Google interneta meklēšanas dziņa indeksēto interneta vietņu izskaužamo SEO metožu kopuma noteikšanas izpēte un algoritma izstrāde.
Upītis, Kārlis (Latvijas Universitāte, 2012)Autora izvirzītie Bakalaura darba mērķi bija izprast Google interneta vietņu vērtēšanas algoritmu, kā arī veikt labās un sliktās prakses SEO metožu izpēti un analīzi, rezultātā iegūstot indeksēto interneta vietņu izskaužamo ...