• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma “Brabantia Latvia” iekšējās komunikācijas loma darbinieku lojalitātes veicināšanā

Thumbnail
View/Open
309-95842-Bergmane_Kristiana_kb19124.pdf (2.370Mb)
Author
Bergmane, Kristiāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2023
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir uzņēmuma ‘’Brabantia Latvia’’ iekšējās komunikācijas loma darbinieku lojalitātes veicināšanā. Šī darba mērķis ir uzzināt kā uzņēmuma veidotā iekšējā komunikācija, izmantotie rīki un tur sniegtā informācija veicina uzņēmuma darbiniekos lojalitāti. Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas, kā arī ir iekļauti secinājumi. Darba teorētiskā daļa balstīta uz organizāciju komunikācijas teoriju. Tiek apskatīta teorija par lojalitātes jēdzienu un organizāciju kultūru. Metodoloģiskajā daļā tiek apskatītas izmantotās pētniecības metodes. Empīriskajā daļa tiek apkopoti pētījumā iegūtie rezultāti. Darba beigās tiek izdarīti secinājumi.
 
The topic of the bachelor’s thesis is the role of internal communication of the company ‘’Brabantia Latvia’’ in promoting employee loyalty. The purpose of this work is to learn how the internal communication, tools used and information provided by the company promotes loyalty in the employees of the company. The thesis consists of three parts: theoretical, methodological, and empirical, and contains conclusions. The theoretical part of the work is based on the theory of organizational communication. Theory on the concept of loyalty and organizational culture is included. The methodological part examines the research methods used. The empirical part summarizes the results in the study. In the final part of bachelor’s thesis consists of conclusions.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64039
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV