Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorBergmane, Kristiāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:08:03Z
dc.date.available2023-09-05T01:08:03Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other95842
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64039
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir uzņēmuma ‘’Brabantia Latvia’’ iekšējās komunikācijas loma darbinieku lojalitātes veicināšanā. Šī darba mērķis ir uzzināt kā uzņēmuma veidotā iekšējā komunikācija, izmantotie rīki un tur sniegtā informācija veicina uzņēmuma darbiniekos lojalitāti. Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas, kā arī ir iekļauti secinājumi. Darba teorētiskā daļa balstīta uz organizāciju komunikācijas teoriju. Tiek apskatīta teorija par lojalitātes jēdzienu un organizāciju kultūru. Metodoloģiskajā daļā tiek apskatītas izmantotās pētniecības metodes. Empīriskajā daļa tiek apkopoti pētījumā iegūtie rezultāti. Darba beigās tiek izdarīti secinājumi.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor’s thesis is the role of internal communication of the company ‘’Brabantia Latvia’’ in promoting employee loyalty. The purpose of this work is to learn how the internal communication, tools used and information provided by the company promotes loyalty in the employees of the company. The thesis consists of three parts: theoretical, methodological, and empirical, and contains conclusions. The theoretical part of the work is based on the theory of organizational communication. Theory on the concept of loyalty and organizational culture is included. The methodological part examines the research methods used. The empirical part summarizes the results in the study. In the final part of bachelor’s thesis consists of conclusions.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectorganizācija
dc.subjectiekšējā komunikācija
dc.subjectlojalitāte
dc.subjectorganizācijas kultūra
dc.titleUzņēmuma “Brabantia Latvia” iekšējās komunikācijas loma darbinieku lojalitātes veicināšanā
dc.title.alternativeThe role of internal communication of the company “Brabantia Latvia” in promoting employee loyalty
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record