Show simple item record

dc.contributor.advisorTetarenko-Supe, Anastasija
dc.contributor.authorUlmane, Lota Elvīra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-06T01:05:16Z
dc.date.available2023-09-06T01:05:16Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other96538
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64651
dc.description.abstractBakalaura darba “Influenceru funkcijas Latvijas Televīzijas platformas “16+” saturā” mērķis ir veikt “Youtube” kanāla “LTV_16plus” videoklipu satura izpēti, kā arī uzzināt auditorijas attieksmi par influenceru izmantošanu šī kanāla saturā un veikt secinājumus par to, cik veiksmīgi tas ir izdevies. Darba teorētiskajā daļā tiek izpētīta divpakāpju plūsmas teorija un tās pielietojums, tāpat arī tiek apskatīta literatūra par sabiedriskajiem medijiem un, kā tie ir attīstījušies līdz mūsdienām, kā arī par influenceriem, auditorijas uzticamību un ietekmi uz tiem. Pētījumā tika izmantota kanāla “LTV_16plus” kontentanalīze, daļēji strukturēta intervija, kā arī tika veikta aptauja.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis "Functions of influencers in Latvian Television programme “16+”" is to research the content of "LTV_16plus" video clips of the "Youtube" channel, as well as to find out the audience's views about utilizing influencers in creating the content of this channel and to draw conclusions about how successful it has been. In the theoretical part of the work, the two-stage flow theory and its application are explored, as well as the literature on social media and how it has developed, as well as on influencers, audience trustworthiness and impact made on them. In its methodology, the research applied content analysis of the “LTV_16plus" channel, semi-structured interview, and also conducted a survey.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsabiedriskie mediji
dc.subjectinfluenceri
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjecttelevīzija
dc.titleInfluenceru funkcijas Latvijas Televīzijas platformas “16+” saturā
dc.title.alternativeFunctions of influencers in Latvian Television programme “16+”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record