Search
Now showing items 1-10 of 14
Praktiskās mācību metodes ģeogrāfijas mācīšanā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2007)
Putne S. (2007) Praktiskās mācību metodes ģeogrāfijas mācīšanā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem.
Diplomdarbs. Rīga: Latvijas Universitāte. – 63 lpp. 34 att., 7 tab., 41 vienība izmantotās literatūras un avotu ...
Rīgas rūpniecības piemēru izmantošana skolu ģeogrāfijā
(Latvijas Universitāte, 2010)
Diplomdarbam „Rīgas rūpniecības piemēru izmantošana skolu ģeogrāfijā” tika izvirzīts mērķis – veikt Rīgas rūpniecības analīzi un rezultātu izmantošanas iespējas skolu ģeogrāfijā.
Darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, ...
Iecavas novada demogrāfisko procesu pētījumu izmantošana ģeogrāfijas stundās
(Latvijas Universitāte, 2007)
Diplomdarbs ir veltīts projektu metodes izmantošanas iespēju novērtējumam ģeogrāfijas mācību vielas apguvei skolā.
Diplomdarbā „Iecavas novada demogrāfisko procesu pētījumu izmantošana ģeogrāfijas stundās” veicam ar skolēniem ...
Novadpētniecības studiju iespējas skolēniem Vīgantes parkā
(Latvijas Universitāte, 2007)
Diplomdarbā „Novadpētniecības studiju iespējas skolēniem Vīgantes parkā” ir apkopota
informācija par Vīgantes parku kā nozīmīgu dabas un kultūrvēstures objektu. Autore pētījusi
pieejamos publicētos un nepublicētos materiālus ...
Sunākstes pagasta virszemes ūdeņu raksturojuma izmantošana Latvijas ģeogrāfijas stundās
(Latvijas Universitāte, 2007)
Diplomdarba tēmas nosaukums ir „Sunākstes pagasta virszemes ūdeņu raksturojuma izmantošana Latvijas ģeogrāfijas stundās pamatskolā”.
Darbs sastāv no ievada, 6 nodaļām: Sunākstes pagasta teritorijas fizioģeogrāfisks ...
Vides izziņas izpratnes veidošana dabaszinību stundās par bīstamajiem atkritumiem un to apsaimniekošanu Olainē
(Latvijas Universitāte, 2007)
Diplomdarbs tika veltīts bīstamo atkritumu apsaimniekošanas problēmas izpētei Latvijā un pasaulē. Bīstamo atkritumu problēma ir aktuāla jo nepareizi tos apsaimniekojot tiek radīts apdraudējums cilvēku veselībai, dzīvībai ...
Jaunpiebalgas pagasta mežu ainavu elementu izpēte dabaszinību un ģeogrāfijas stundās pamatskolā
(Latvijas Universitāte, 2007)
Diplomdarbs „Jaunpiebalgas pagasta mežu ainavu elementu izpēte dabaszinību un ģeogrāfijas stundās pamatskolā paredzēts gan ģeogrāfijas, gan dabaszinību skolotājam mācību procesa laikā, bet sevišķi – septembrī, oktobrī, ...
Ģeogrāfijas un dabaszinību mācību takas izveide Vestienas apkārtnē
(Latvijas Universitāte, 2007)
Vestienas apkārtne rada ideālās iespējas realizēt ideju par ģeogrāfijas un dabas zinību mācību takas izveidi, kurā skolēni varētu gūt zināšanas tieši dabā. Taka ir iecerēta kā mācību taka ģeogrāfijas, bioloģijas un dabas ...
Novadpētniecības materiālu izmantošana pamatskolas ģeogrāfijā: Bēnes piemērs
(Latvijas Universitāte, 2012)
Mācot ģeogrāfiju skolā, skolēniem ir svarīgi apgūt arī savas tuvākās apkārtnes ģeogrāfiju. Skolotājam ir jāizpēta šī vide un jāveido, vai jāpiemēro mācību materiāli šīs vides apgūšanas vajadzībām. Šī darba mērķis bija ...
Kundziņsalas vieta Rīgā: izpēte un izmantošana ģeogrāfijas stundās
(Latvijas Universitāte, 2011)
Pētījuma tēma „Kundziņsalas vieta Rīgā: izpēte un izmantošana ģeogrāfijas stundās” ir novadpētnieciska, kuras pamatā ir plašs zinātniskais un kartogrāfiskais materiāls.
Tiek apskatīts Rīgas ģeogrāfiskais stāvoklis un dabas ...