Show simple item record

dc.contributor.advisorKotovs, Svjatoslavs
dc.contributor.authorMackiala, Kristiāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2024-02-03T02:03:35Z
dc.date.available2024-02-03T02:03:35Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99786
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65351
dc.description.abstractBakalaura darbā “Mārketinga komunikācijas analīze sociālo tīklu platformā „Instagram” uztura bagātinātāju zīmoliem- Nateo, Livol, Muss”, mērķis ir izpētīt un novērtēt zīmolu komunikāciju sociālo mediju platformā “Instagram”, kādu saturu tie izvieto un ar kādu mērķi uztura bagātinātāju zīmoli veido komunikāciju šajā platformā. Darba teorētisko daļu veido teorija par mārketingu, zīmolu, komunikāciju un platfromu „Instagram” , kā arī uztura bagātinātaju zīmolu raksturojums. Bakalaura darbu veido trīs galvenās daļas: teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā. Bakalaura darbā pielietotās pētniecības metodes ir kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija un interneta aptauja.
dc.description.abstractThe theme of this bachelor thesis “Marketing communication analysis of dietry supplement brands like Nateo, Livol, Muss on the social media platform “Instagram”. The aim is to explore and evaluate the communication of the dietry supplement brands in social media platform “Instagram”, what content they publish and what is the purpose of building communication in this platform. The theoretical part describes theory about marketing, branding, communication and social media platform „Instagram”, characteristics of dietry supplement brands. Bachelor thesis consists of three main parts: theoretical, methodology and empirical part. Research methods are quantitive contentanalysis, semi-structured interview and surwey.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectmārketings
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectinstagram
dc.subjectuztura bagātinātāji
dc.titleMārketinga komunikācijas analīze sociālo tīklu platformā “Instagram” uztura bagātinātāju zīmoliem - Nateo, Livol, Muss
dc.title.alternativeMarketing communication analysis of dietary supplement brands like Nateo, Livol, Muss on the social media platform "Instagram”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record