Uzņēmuma SIA "CanvasWAY" digitālā mārketinga komunikācijas analīze
Author
Vītoliņš, Bruno
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba ‘’Uzņēmuma SIA ‘’CanvasWAY’’ digitālā mārketinga komunikācijas analīze’’ mērķis ir izpētīt un analizēt SIA ‘’CanvasWAY’’ ‘’melnās piektdienas’’ reklāmas kampaņu ‘’Facebook’’ un ‘’Instagram’’ sociālajos medijos. Darba teorētiskais pamats sastāv no divām nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek aprakstīts un analizēts zīmols. Otrajā daļā tiek aprakstīta digitālā mārketinga komunikācija, kur padziļināti ir izpētīti sociālie mediji ‘’Facebook’’ un ‘’Instagram’’. Bakalaura darba metodoloģiskajā daļā tiek aprakstītas trīs pētījuma metodes - kvalitatīvā un kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturēta intervija un aptaujas metode. Bakalaura darba empīriskajā daļā ir apkopoti pētījuma rezultāti, veikta analīze un akpopoti secinājumi. The aim of the bachelor thesis ‘’In-Depth analysis of the digital marketing communication of SIA ‘’CanvasWAY’’ is to study and analyse the Black Friday advertising campaign of SIA ‘’CanvasWAY’’ on ‘’Facebook’’ and ‘’Instagram’’ The theoretical basis of the work consists of two chapters. The first chapter describes and analyses the brand. The second part describes the digital marketing communication, where the social media ''Facebook'' and ''Instagram'' are studied in depth. The methodological part of the bachelor thesis describes three research methods: qualitative and quantitative contingency analysis, semi-structured interview and survey method. The empirical part of the bachelor thesis summarises the results of the research, analyses and draws conclusions.