Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorVītoliņš, Bruno
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2024-02-03T02:03:38Z
dc.date.available2024-02-03T02:03:38Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99844
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65370
dc.description.abstractBakalaura darba ‘’Uzņēmuma SIA ‘’CanvasWAY’’ digitālā mārketinga komunikācijas analīze’’ mērķis ir izpētīt un analizēt SIA ‘’CanvasWAY’’ ‘’melnās piektdienas’’ reklāmas kampaņu ‘’Facebook’’ un ‘’Instagram’’ sociālajos medijos. Darba teorētiskais pamats sastāv no divām nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek aprakstīts un analizēts zīmols. Otrajā daļā tiek aprakstīta digitālā mārketinga komunikācija, kur padziļināti ir izpētīti sociālie mediji ‘’Facebook’’ un ‘’Instagram’’. Bakalaura darba metodoloģiskajā daļā tiek aprakstītas trīs pētījuma metodes - kvalitatīvā un kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturēta intervija un aptaujas metode. Bakalaura darba empīriskajā daļā ir apkopoti pētījuma rezultāti, veikta analīze un akpopoti secinājumi.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis ‘’In-Depth analysis of the digital marketing communication of SIA ‘’CanvasWAY’’ is to study and analyse the Black Friday advertising campaign of SIA ‘’CanvasWAY’’ on ‘’Facebook’’ and ‘’Instagram’’ The theoretical basis of the work consists of two chapters. The first chapter describes and analyses the brand. The second part describes the digital marketing communication, where the social media ''Facebook'' and ''Instagram'' are studied in depth. The methodological part of the bachelor thesis describes three research methods: qualitative and quantitative contingency analysis, semi-structured interview and survey method. The empirical part of the bachelor thesis summarises the results of the research, analyses and draws conclusions.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectDigitālais mārketings
dc.subjectreklāmas kampaņa
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectFacebook
dc.subjectInstagram
dc.titleUzņēmuma SIA "CanvasWAY" digitālā mārketinga komunikācijas analīze
dc.title.alternativeIn-Depth analysis of the digital marketing communication of SIA "CanvasWAY"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record