• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vārdu krājuma mācīšana sākumskolas skolēniem 2. klasē angļu valodas stundās

Thumbnail
Öffnen
299-102347-Ozola_Ieva_ip10136.pdf (2.275Mb)
Autor
Ozola, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Odiņa, Indra
Datum
2024
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba mērķis ir atrast veidus, kā mācīt vārdu krājumu sākumskolas skolēniem par tēmu "Skola" 2. klases angļu valodas stundās. Pētījums ir izstrādāts kā gadījuma izpēte, koncentrējoties uz aptuveni 8-9 gadus veciem sākumskolas skolēniem. Teorētiskajā daļā aplūkotas sākumskolas skolēnu valodas mācīšanās īpašības un sniegtas atbildes uz daudzajiem Kā…? jautājumiem vārdu krājuma mācīšanas kontekstā. Empīriskajā daļā ir analizēti sākumskolas angļu valodas skolotājiem izstrādātās anketas dati, kā arī sniegta vairāku 2. klases skolēniem izstrādātu un viņu vidū izmēģinātu rakstveida uzdevumu analīze. Vārdu krājums ir jāmāca regulāri, pēctecīgi un mērķēti, dodot sākumskolas skolēniem jaukta tipa uzdevumus.
 
The aim of the Diploma Paper is to find ways how to teach vocabulary on topic School in Form 2 English lessons. The research is a case study with focus on young learners, aged 8-9. The theoretical part looks at learning characteristics of young language learners and provides answers to the many questions starting with How to…? in the context of vocabulary teaching. The empirical part analyses data obtained from a questionnaire developed for primary school English teachers and offers analysis of a number of written tasks developed and piloted among young learners at Form 2. Vocabulary must be taught in a regular, successive and targeted manner by exposing young learners to mixed-type activities. Keywords: young learners, language acquisition and learning, vocabulary presentation, practise, recycling and assessment
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68504
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV