Dabīgās kosmētikas ražotāja vizuālā identitāte
Author
Kudrjavceva, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Muze, Agata
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Dabīgās kosmētikas ražotāja vizuālā identitāte”, un tā mērķis ir, pamatojoties uz veiktajiem pētījumiem, izstrādāt dabīgās kosmētikas ražotāja vizuālo identitāti. Teorētiskajā daļā tiek izpētīti vizuālās identitātes pamatelementi, iepakojuma veidi, funkcijas, ilgtspējība un etiķešu veidi. Tika veikta padziļināta iepakojuma, to funkciju un veidu, to vidū etiķešu, izpēte, un tika izpētīts arī dabīgās kosmētikas līdzekļu iepakojuma raksturojums, arī analizēti un izpētīti 20 Latvijas kosmētikas ražotāju etiķešu paraugi. Veicot dabīgās kosmētikas etiķešu analīzi pēc noteiktiem kritērijiem, tika apkopoti secinājumi, kas izmantoti vizuālās identitātes izstrādē. The subject of the Bachelor's work is “Visual identity of the natural Cosmetics manufacturer,” and aims to develop the visual identity of the natural Cosmetics manufacturer based on the studies conducted. The theoretical part explores basic elements of visual identity, types of packaging, functions, sustainability and types of labels. An in-depth examination of the packaging, its functions and types, including labels, was carried out, and the characteristics of the packaging of natural cosmetics were also examined, as well as 20 samples of labels of Latvian cosmetic manufacturers were analysed and examined. The analysis of natural cosmetics labels on the basis of certain criteria brought together the conclusions used to develop visual identity.