Show simple item record

dc.contributor.advisorMuze, Agata
dc.contributor.authorKudrjavceva, Diāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:01Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:01Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103932
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68606
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Dabīgās kosmētikas ražotāja vizuālā identitāte”, un tā mērķis ir, pamatojoties uz veiktajiem pētījumiem, izstrādāt dabīgās kosmētikas ražotāja vizuālo identitāti. Teorētiskajā daļā tiek izpētīti vizuālās identitātes pamatelementi, iepakojuma veidi, funkcijas, ilgtspējība un etiķešu veidi. Tika veikta padziļināta iepakojuma, to funkciju un veidu, to vidū etiķešu, izpēte, un tika izpētīts arī dabīgās kosmētikas līdzekļu iepakojuma raksturojums, arī analizēti un izpētīti 20 Latvijas kosmētikas ražotāju etiķešu paraugi. Veicot dabīgās kosmētikas etiķešu analīzi pēc noteiktiem kritērijiem, tika apkopoti secinājumi, kas izmantoti vizuālās identitātes izstrādē.
dc.description.abstractThe subject of the Bachelor's work is “Visual identity of the natural Cosmetics manufacturer,” and aims to develop the visual identity of the natural Cosmetics manufacturer based on the studies conducted. The theoretical part explores basic elements of visual identity, types of packaging, functions, sustainability and types of labels. An in-depth examination of the packaging, its functions and types, including labels, was carried out, and the characteristics of the packaging of natural cosmetics were also examined, as well as 20 samples of labels of Latvian cosmetic manufacturers were analysed and examined. The analysis of natural cosmetics labels on the basis of certain criteria brought together the conclusions used to develop visual identity.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectVizuālā identitāte
dc.subjectIepakojums
dc.subjectEtiķete
dc.subjectDabīgā kosmētika
dc.titleDabīgās kosmētikas ražotāja vizuālā identitāte
dc.title.alternativeVisual identity of natural cosmetics manufacturer
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record