Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorEvarsone, Evita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:04:11Z
dc.date.available2025-06-26T01:04:11Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other110267
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70556
dc.description.abstractBakalaura darba “Integrētā mārketinga komunikācija luksusa sporta pakalpojumu pārdošanā. BeFirstSports gadījuma analīze” tiek analizēta integrētās mārketinga komunikācijas nozīme ekskluzīvu sporta pakalpojumu uzņēmumu zīmolu veidošanā, kā arī klientu piesaistē. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīts zīmola tēla jēdziens, integrētās mārketinga komunikācijas jēdziens, ekskluzivitāte un patārētāju sajūtu veidošanas nozīme luksusa zīmolu mārketingā. Metodoloģiskajā daļā aprakstītas pētījuma izmantotās pētniecības metodes- kvantitatīvā kontetanalīze, daļēji strukturētā intervija. Darbā secināts, ka “BeFirstSports” veiksmīgi piesaista un notur klientus, izmantojot emocionāli piesātinātu saturu, personalizētu attieksmi un stratēģiski izplānotus digitālās komunikācijas kanālus. Atslēgas vārdi: Integrētā mārketinga komunikācija, luksusa sporta pakalpojumi, digitālā vide, klientu lojalitāte, personalizācija, VIP serviss
dc.description.abstractThe bachelor's thesis “Integrated Marketing Communication in the Sale of Luxury Sports Services: A Case Study of BeFirstSports” analyzes the importance of integrated marketing communication in building the brand of companies offering exclusive sports services, as well as in attracting clients. The theoretical part of the thesis examines the concept of brand image, the definition of integrated marketing communication, exclusivity, and the role of sensory experiences in the marketing of luxury brands. The methodological part describes the research methods used in the study—quantitative content analysis and semi-structured interviews. The study concludes that “BeFirstSports” successfully attracts and retains clients through emotionally engaging content, personalized service, and strategically tailored digital communication channels. Keywords: Integrated Marketing Communication; Luxury Sports Services; Digital Environment; Customer Loyalty; Personalization; VIP Service.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectIntegrētā mārketinga komunikācija
dc.subjectluksusa sporta pakalpojumi
dc.subjectdigitālā vide
dc.subjectVIP serviss
dc.subjectklientu lojalitāte
dc.titleIntegrētā mārketinga komunikācija luksusa sporta pakalpojumu pārdošanā. BeFirstSports gadījuma analīze
dc.title.alternativeIntegrated Marketing Communication in the Sale of Luxury Sports Services: A Case Study of BeFirstSports
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию