• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ilgtspējība kā zīmola komunikācijas elements mazumtirdzniecības uzņēmumos Rimi, Lidl un Maxima

Thumbnail
Открыть
303-110278-Feldmane_Agnese_af22046.pdf (1.573Mb)
Автор
Feldmane, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā “Ilgtspējība kā zīmola komunikācijas elements mazumtirdzniecības uzņēmumos Rimi, Lidl un Maxima” tiek pētīta ilgtspējības nozīme uzņēmumu “Rimi”, “Lidl” un “Maxima” komunikācijā, kā arī noskaidrots uzņēmumu klientu viedokli par ilgtspējības lomu zīmolu tēla veidošanā. Darba teorētiskais pamatojums balstās ilgtspējības jēdziena skaidrojumā un komunikācijas lomas ilgtspējības komunicēšanā, kā arī zīmola teorijā. Darba empīrisko datu vākšanā izmantots jaukts pētījuma dizains, kurā izmantotas 3 pētniecības metodes - kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturētās intervijas un aptauja. Darbā secināts, ka ilgtspējības principi ir cieši integrēti “Rimi”, “Lidl” un “Maxima” komunikācijā, veidojot daļu no zīmola tēla. Kā arī secināts, ka ilgtspējības komunikācija ietekmē patērētāju izvēli un uzlabo zīmola tēlu.
 
The bachelor's thesis “Sustainability as a brand communication element in retail companies Rimi, Lidl and Maxima” examines the importance of sustainability in the communication of companies "Rimi", "Lidl", and "Maxima", as well as investigates the customers' opinions on the role of sustainability in brand image creation. The theoretical foundation of the thesis is based on the explanation of the concept of sustainability and the role of communication in conveying sustainability, as well as brand theory. The empirical data collection is based on a mixed research design using 3 research methods - quantitative content analysis, semi-structured interviews, and a survey. The thesis concludes that the principles of sustainability are closely integrated into the communication of “Rimi”, “Lidl” and “Maxima”, forming part of the brand image. It is also concluded that sustainability communication influences consumer choices and improves brand image.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70562
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV