Show simple item record

dc.contributor.advisorKumerdanka, Aira
dc.contributor.authorSproģe, Natālija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:05:17Z
dc.date.available2025-06-28T01:05:17Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108991
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70859
dc.description.abstractDiplomdarbā analizēts, kā mērķtiecīgi formulēti sasniedzamie rezultāti un efektīva atgriezeniskā saite veicina 5. klases skolēnu pašregulētās mācīšanās prasmju attīstību matemātikas mācību procesā. Pētījumā izmantotas kvalitatīvās metodes: pedagoģiskā novērošana, dokumentu analīze un skolēnu darbu izvērtēšana. Pedagoģiskā darbība tika organizēta trīs posmos, uzsverot skolēnu iesaisti sasniedzamā rezultāta izpratnē un pašvērtējumā. Datu analīze atklāj, ka skaidri mācību mērķi un jēgpilna atgriezeniskā saite veicina skolēnu izpratni par mācību procesu un attīsta prasmi patstāvīgi plānot, uzraudzīt un izvērtēt savu mācīšanos.
dc.description.abstractThe thesis analyzes how purposefully formulated achievable results and effective feedback promotes the development of self-regulated learning skills in the mathematics learning process of 5th grade students. The study used qualitative methods: pedagogical observation, document analysis and evaluation of students' work. Pedagogical activity was organized in three stages, emphasizing the involvement of students in understanding the achievable result and self-assessment. Data analysis reveals that clear learning objectives and meaningful feedback promote students' understanding of the learning process and develop the ability to independently plan, monitor and evaluate their own learning.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectPašregulētā mācīšanās
dc.subjectatgriezeniskā saite
dc.subjectsasniedzamais rezultāts
dc.subjectpašvērtējums
dc.titleSasniedzamo rezultātu un atgriezeniskās saites nozīme 5. klases skolēnu pašregulētās mācīšanās attīstībā matemātikā
dc.title.alternativeThe importance of achievable results and feedback in the development of self-regulated learning in mathematics for 5th-grade students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record