dc.contributor.advisor | Kumerdanka, Aira | |
dc.contributor.author | Sproģe, Natālija | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-06-28T01:05:17Z | |
dc.date.available | 2025-06-28T01:05:17Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 108991 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70859 | |
dc.description.abstract | Diplomdarbā analizēts, kā mērķtiecīgi formulēti sasniedzamie rezultāti un efektīva atgriezeniskā saite veicina 5. klases skolēnu pašregulētās mācīšanās prasmju attīstību matemātikas mācību procesā. Pētījumā izmantotas kvalitatīvās metodes: pedagoģiskā novērošana, dokumentu analīze un skolēnu darbu izvērtēšana. Pedagoģiskā darbība tika organizēta trīs posmos, uzsverot skolēnu iesaisti sasniedzamā rezultāta izpratnē un pašvērtējumā. Datu analīze atklāj, ka skaidri mācību mērķi un jēgpilna atgriezeniskā saite veicina skolēnu izpratni par mācību procesu un attīsta prasmi patstāvīgi plānot, uzraudzīt un izvērtēt savu mācīšanos. | |
dc.description.abstract | The thesis analyzes how purposefully formulated achievable results and effective feedback promotes the development of self-regulated learning skills in the mathematics learning process of 5th grade students. The study used qualitative methods: pedagogical observation, document analysis and evaluation of students' work. Pedagogical activity was organized in three stages, emphasizing the involvement of students in understanding the achievable result and self-assessment. Data analysis reveals that clear learning objectives and meaningful feedback promote students' understanding of the learning process and develop the ability to independently plan, monitor and evaluate their own learning. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | Pašregulētā mācīšanās | |
dc.subject | atgriezeniskā saite | |
dc.subject | sasniedzamais rezultāts | |
dc.subject | pašvērtējums | |
dc.title | Sasniedzamo rezultātu un atgriezeniskās saites nozīme 5. klases skolēnu pašregulētās mācīšanās attīstībā matemātikā | |
dc.title.alternative | The importance of achievable results and feedback in the development of self-regulated learning in mathematics for 5th-grade students | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |